María Ángeles Carbajal gana el 'Xuan María Acebal' de poesía en asturiano

María Ángeles Carbajal gana el  Xuan María Acebal de poesía en asturiano


La escritora sierense María Ángeles Carbajal Roza ha resultado ganadora de la vigésima segunda edición del Premio Xuan María Acebal de poesía en asturiano, que concede la Consejería de Educación y Cultura. El galardón está dotado con 3.000 euros.

El jurado encargado de valorar las ocho obras finalistas estuvo presidido por el director general de Planificación Lingüística y Normalización, Fernando Padilla, e integrado por los escritores Lourdes Álvarez García, Antón García Fernández, Héctor Pérez Iglesias, Xuan Santori Vázquez y Solinca Turbón Cuesta.

A este galardón podían presentarse poemarios de tema, género y estructura libres escritos en lengua asturiana, con una extensión mínima de quinientos versos, siempre que fuesen inéditos y no premiados en otros concursos.

Entre las obras presentadas, el jurado decidió por unanimidad conceder el premio al poemario titulado Un vasu d’agua, que, según reza el acta, “se trata de una reflexión empática, en la que el tono unitario, intenso y coherente de la voz poética, a lo largo de la obra, emociona al lector”. La obra fue presentada bajo el seudónimo La ponte. Abierta la plica, la autora resultó ser María Ángeles Carbajal Roza.

María Ángeles Carbajal Roza (Argüeyes, Siero, 1959) es licenciada en Historia del Arte por la Universidad de Oviedo y colabora en las revistas Clarín, Lliteratura, Reloj de Arena o Anáfora, entre otras. Es autora de los poemarios en castellano La caligrafía de la distancia (1993) y La sombra de otros días (2002), y de los poemarios en asturiano En campu abiertu (con el que obtuvo en 2012 el premio Teodoro Cuesta de Poesía) y L’aire ente la rama (con el que ganó en 2014 el premio Xuan María Acebal y en 2015 el premio al mejor libro del año en asturiano que otorga la Tertulia Malory).

 

Ángeles Carbajal gana’l Premiu Xuan María Acebal de poesía n’asturianu

 

La ventésima segunda edición del Premiu «Xuan María Acebal» de Poesía n’asturianu recayó na escritora María Ángeles Carbajal Roza. El premiu, que concede la Conseyería d’Educación y Cultura, ta dotáu con 3.000 euros.

El xuráu encargáu de valorar les ocho obres finalistes tuvo presidíu pol director xeneral de Planificación Llingüística y Normalización, Fernando Padilla Palicio, y integráu polos escritores Lourdes Álvarez García, Antón García Fernández, Héctor Pérez Iglesias, Xuan Santori Vázquez y Solinca Turbón Cuesta.

A esti gallardón podíen presentase poemarios de tema, xéneru y estructura llibres escritos en llingua asturiana con una estensión mínima de quinientos versos, siempre que foren inéditos y non premiaos n’otros concursos.

Ente les obres presentaes, el xuráu decidió por unanimidá conceder el premiu al poemariu tituláu Un vasu d’agua, nel que, según esplica l’acta, “trátase d'una reflexón empática, na que’l tonu unitariu, intensu y coherente de la voz poética, a lo llargu de la obra, emociona al llector”. La obra presentóse baxo’l seudónimu «La ponte». Abierta la plica, l’autora ganadora resultó ser María Ángeles Carbajal Roza.

María Ángeles Carbajal Roza, (Argüeyes, Siero, 1959) ye llicenciada n’Hestoria del Arte pola Universidá d’Uviéu y collaboradora de les revistes Clarín, Lliteratura, Reloj de Arena o Anáfora, ente más otres. Ye autora de los poemarios en castellanu La caligrafía de la distancia (1993) y La sombra de otros días (2002), y de los poemarios n’asturianu En campu abiertu, (col qu’algamó nel 2012 el Premiu «Teodoro Cuesta» de Poesía ) y L’aire ente la rama (col qu’algamó nel 2014 el Premiu «Xuan María Acebal» de Poesía, recibiendo asina mesmo nel 2015 el premiu al meyor llibru del añu n’asturianu qu’otorga la Tertulia Malory)

Dejar un comentario

captcha