III Sestaferia del Profesoráu de Llingua Asturiana en el IES “Bernaldo de Quirós”

III Sestaferia del Profesoráu de Llingua Asturiana en el IES “Bernaldo de Quirós”

La Consejería de Educación y Ciencia, a través del Centro del Profesorado y de Recursos Nalón-Caudal, organiza mañana la III Sestaferia del Profesoráu de Llingua Asturiana: “Trabayando la oralidá nes clases de Llingua Asturiana”, que se celebrará en el Instituto de Educación Secundaria “Bernaldo de Quirós” de Mieres.

 

La jornada, que reunirá a 110 docentes de Llingua Asturiana y Gallego-Asturiano de las etapas de Primaria y Secundaria, pretende relacionar el aprendizaje de la lengua oral con las competencias básicas que recoge el currículum y diseñar actividades focalizadas en los contenidos orales.

 

El encuentro incluirá diferentes ponencias y talleres que versarán sobre el desarrollo curricular y didáctico, dirigidos básicamente al trabajo de la oralidad en las clases de Llingua Asturiana. La ponencia marco “La llingua oral na clas d’Asturianu”, que correrá a cargo de Marta Mori, tendrá un posterior desarrollo en los talleres prácticos: “Llingua oral nes clases d’eo-naviego”, “Esperiencies de radio escolar”, Teatru, dramatización y llingua”, “Oralidá y competencies básiques”, “Doblaxe de películas” y “Usu didácticu del Atlas sonoru de la Llingua Asturiana”.

 

La Sestaferia comenzará a las diez de la mañana y finalizará con un concierto de Alfredo González previsto para las seis de la tarde.

Dejar un comentario

captcha