La Selmana de les Lletres honora la música asturiana de los últimos 40 años

La Selmana de les Lletres honora la música asturiana de los últimos 40 años

Las jornadas se desarrollarán del 26 de abril al 9 de mayo con actividades repartidas por toda la comunidad  

 

Asturies.-La Consejería de Educación y Cultura celebra la 40º edición de la Selmana de les Lletres Asturianes, que dará protagonismo a la música asturiana de los últimos 40 años. El Principado considera que labor de los profesionales de la música en favor de la normalización lingüística es un hecho que merece el reconocimiento institucional y popular.  

Desde el 26 de abril al 9 de mayo se desarrollarán diferentes actividades repartidas por toda la comunidad: talleres, exposiciones, homenajes, presentaciones de libros, lecturas públicas, certámenes y concursos literarios, encuentros escolares, entregas de premios, conciertos, representaciones teatrales, etc.   El acto inaugural de la Selmana, el Alba de les Lletres Asturianes, se celebrará el 26 de abril, a las siete de la mañana, en la escuela de Llorgozana (Carreño). Ese mismo día, a las 20:00 horas, en el Nuevo Teatro de La Felguera (Langreo), tendrá lugar la gala del XI Premiu al Meyor Cantar.  

Durante las siguientes fechas, los concejos de Ribadesella, Siero, Oviedo, Corvera, Grado, Gijón, Avilés y Tapia de Casariego acogerán diversas actividades. En el Día del Llibru Asturianu, el 4 de mayo, quienes compren libros o discos en asturiano o gallego-asturiano recibirán de regalo o un doble CD con una selección de 40 canciones representativas de la historia de la música en estas lenguas.  

La Consejería de Educación y Cultura rinde este año tributo a la música y a las letras asturianas descentralizando la organización y el desarrollo de los actos, en colaboración con instituciones y entidades como la Junta General, el Instituto Asturiano de la Mujer y Políticas de Juventud, la Fundación Aula de las Metáforas, Laboral Ciudad de la Cultura y diferentes ayuntamientos.  

  Educación celebra la Selmana de -yos Lletres Asturianes con un homenaxe a la música asturiana de los postreros 40 años   -   L'eventu va desenvolver dende'l 26 d'abril hasta'l 9 de mayu con actividaes partíes por tola xeografía  

 

Asturies.-Esti añu celébrase la 40 edición de la Selmana de les Lletres Asturianes, que va dar protagonismu a la música asturiana de los últimos 40 años. La Conseyería d’Educación y Cultura considera que’l llabor de la xente de la música en favor de la normalización llingüística ye un fechu destacable que merez el reconocimientu institucional y popular.  

Dende’l día 26 d’abril al 9 de mayu van desarrollase delles actividaes repartíes pela xeografía asturiana: talleres, esposiciones, homenaxes, presentaciones de llibros, llectures públiques, certámenes y concursos lliterarios, alcuentros escolares, entregues de premios, conciertos, representaciones teatrales, etc.  

La Selmana entama'l vienres 26 d'abril, col actu inaugural, a les siete de la mañana, na escuela de Llorgozana (Carreño), del Alba de les Lletres Asturianes. Esi mesmu día, a les 20:00 h, nel Teatru Nuevu de La Felguera (Llangréu), va facese la gala del XI Premiu al Meyor Cantar.   A lo llargo de la XL Selmana, nos conceyos de Ribeseya, Siero, Uviéu, Corvera, Grau, Xixón, Avilés y Tapia, van dir desarrollándose les actividaes que componen el programa. Nel Día del Llibru Asturianu, el vienres 4 de mayu, les persones que merquen llibros o discos n’asturianu o gallego-asturianu van recibir de regalu un cedé doble con una escoyeta de 40 cantares representativos de la historia de la música nestes llingües.  

La Conseyería d’Educación y Cultura quier festexar y facer un homenaxe ala música y a les lletres asturianes descentralizando la organización y desarrollu de los actos en collaboración con instituciones y entidaes como la Xunta Xeneral del Principáu, l’Institutu Asturianu de la Muyer y Polítiques de Mocedá, la Fundación Aula de les Metáfores, Llaboral Ciudá de la Cultura y dellos Conceyos.    

Dejar un comentario

captcha