Glaukoma y Skakeitan siguen la so xira en Lata de Zinc d'Uviéu

Glaukoma y Skakeitan siguen la so xira en Lata de Zinc dUviéu

Glaukoma y Skakeitan siguen la so xira conxunta esti sábadu 3 de febreru en Lata de Zinc d'Uviéu

 

Tres escosar entraes nel so entamu de xira en Madrid, el rap-reggae y el rock-fusión d'estos dos grupos euskaldunes llega agora a Asturies   Entamaron la so xira conxunta'l pasáu 13 de xineru na sala Caracol de Madrid con entraes escosaes. 450 persones esfrutaron de la fuerza, mocedá y la calidá musical que caractericen a Glaukoma y Skakeitan. Esti sábadu 3 de febreru a les 22.00h va tener llugar en Lata de Zinc (Uviéu) la segunda parada d'esti tour qu'axunta a dos de les bandes más destacaes de l’actual escena musical euskaldun y que va siguir dempués en Salamanca y La Rioxa.  

 

Glaukomaye una banda de rap-reggae formada en 2012 por músicos de Tolosa, Donosti y Irún. Tres asoleyar dos EP en 2013 ‘Vol1.’ y ‘Vol.2’ que los llevaron a una esitosa xira onde arrasaron en tolos escenarios del País Vascu y en festivales como'l Rototom Sunsplash o Viña Rock, publicaron en 2017 ‘Kalima’, tercer referencia qu'ensin dulda-yos ta catapultando a ser unu de los grupos más destacaos d'esti estilu tantu nel País Vascu como nel Estáu español.   Skakeitan pela so parte son 10 años de d'una trayectoria construyida a base de rock, reggae, hip hop, electrónica y ska. Trés discos d'estudiu, unu de remixes del so anterior álbum ‘Galera’ (2016) y más de 160 conciertos en namás cinco años nos que s'inclúin festivales de sonadía y una xira per Suiza y per Xapón, son dalgunos de los finxos d'esta nueva banda qu'en 2018 va llevar el so potente directu a munchos más escenarios de fora del País Vascu. Yá confirmaron presencia na Viña Rock, Kalikenyo Rock y Bio Ritme, ente otros.  

 

Conciertu y folixa El sábadu 3 de febreru a les diez de la nueche en Lata de Zinc y con entraes anticipaes a 6 € (vienta en Entradium.com y L’Esperteyu), va siguir la xira conxunta d'estos dos grupos. Una oportunidá pa esfrutar de dos de les bandes con más salú de la escena vasca, pa ver el conciertu debú de Glaukoma n’Asturies y pa baillar de nuevu con Skakeitan, grupu que yá dio trés esitosos shows na capital. Amás de les actuaciones musicales, esta xornada entamada por Ixuxú Asturies-Euskal Herria Elkartea va tener una espicha a les 20 hores nel Llar La Llegra y una fiesta postconcierto a les 2 de la madrugada nel Pub La Luna.        

 

Glaukoma y Skakeitan continúan su gira conjunta este sábado 3 de febrero en Lata de Zinc de Oviedo

 

Tras agotar entradas en su inicio de gira en Madrid, el rap-reggae y el rock-fusión de estos dos grupos euskaldunes llega ahora a Asturies   Comenzaron su gira conjunta el pasado 13 de enero en la sala Caracol de Madrid con entradas agotadas. 450 personas disfrutaron de la fuerza, juventud y la calidad musical que caracterizan a Glaukoma y Skakeitan.

 

Este sábado 3 de febrero a las 22.00h tendrá lugar en Lata de Zinc (Oviedo/Uviéu) la segunda parada de este tour que reúne a dos de las bandas más destacadas de la actual escena musical euskaldun y que continuará después en Salamanca y La Rioja.   Glaukoma es una banda de rap-reggae formada en 2012 por músicos de Tolosa, Donosti e Irún. Tras lanzar dos EP en 2013 ‘Vol1.’ y ‘Vol.2’ que les llevaron a una exitosa gira donde arrasaron en todos los escenarios de Euskal Herria y en festivales como el Rototom Sunsplash o Viña Rock, publicaron en 2017 ‘Kalima’, tercera referencia que sin duda les está catapultando a ser uno de los grupos más destacados de este estilo tanto en Euskal Herria como en el Estado español.   Skakeitan por su parte son 10 años de de una trayectoria construida a base de rock, reggae, hip hop, electrónica y ska. Tres discos de estudio, uno de remixes de su anterior álbum ‘Galera’ (2016) y más de 160 conciertos en tan solo cinco años en los que se incluyen festivales de renombre y una gira por Suiza y por Japón, son algunos de los hitos de esta joven banda que en 2018 llevará su potente directo a muchos más escenarios de fuera de Euskal Herria. Ya han confirmado presencia en el Viña Rock, Kalikenyo Rock y Bio Ritme, entre otros.  

 

Concierto y folixa El sábado 3 de febrero a las diez de la noche en Lata de Zinc y con entradas anticipadas a 6 € (venta en Entradium.com y L’Esperteyu), continuará la gira conjunta de estos dos grupos. Una oportunidad para disfrutar de dos de las bandas con más salud de la escena vasca, para ver el concierto debut de Glaukoma en Asturies y para bailar de nuevo con Skakeitan, grupo que ya ha dado tres exitosos shows en la capital. Además de las actuaciones musicales, esta jornada organizada por Ixuxú Asturies-Euskal Herria Elkartea constará de una espicha a las 20 horas en el Llar La Llegra y una fiesta postconcierto a las 2 de la madrugada en el Pub La Luna.

Dejar un comentario

captcha