Voces. La llingua n’Asturies al traviés de los sieglos, prorrogada hasta el 23 de diciembre

Voces. La llingua n’Asturies al traviés de los sieglos, prorrogada hasta el 23 de diciembre

La exposición Voces. La llingua n’Asturies al traviés de los sieglos, que supera ya los 4.000 visitantes, se prorroga hasta el 23 de diciembre 

Es la segunda vez que la Consejería de Educación prolonga la muestra, que se puede ver en el Museo Arqueológico de Asturias  

 

 

La Consejería de Educación ha decidido prorrogar hasta el 23 de diciembre la exposición Voces. La llingua n’Asturies al traviés de los sieglos, por la que han pasado ya más de 4.000 personas. El éxito de público y el interés de numerosos centros educativos por la muestra, que se expone en el Museo Arqueológico, ha llevado al Principado a prolongar por segunda vez el tiempo durante el que podrá visitarse y a programar nuevos recorridos guiados. 

En concreto, se realizarán cuatro visitas de ámbito escolar y otras tres para el público en general. En este último caso, serán los sábados 24 de noviembre y 1 y 15 de diciembre, y las personas interesadas podrán inscribirse a través del teléfono 985106741 o en el correo splnormalizacion@asturias.org. La relación del asturiano con las lenguas indoeuropeas y románicas, la aparición de los primeros documentos en los que se menciona el asturiano como lengua oral tradicional y propia de la gente de este territorio, los primeros documentos en asturiano, el desarrollo de su literatura, la minorización o los movimientos sociales para su recuperación y revitalización tienen cabida en los materiales de esta exposición, en la que se ha otorgado gran importancia a los elementos gráficos y audiovisuales. 

En la muestra pueden contemplarse, además, varias piezas literarias y arqueológicas singulares, cedidas por coleccionistas y por el propio Museo Arqueológico de Asturias, sede de la exposición.       

 

La Conseyería d'Educación amplía la esposición Voces. La llingua n’Asturies al traviés de los sieglos que yá visitaron 4.000 persones 

 

-        La muestra enllargar hasta'l 23 d'avientu y entámense nueves visites empuestes para centros educativos y públicu xeneral  

 

El Muséu Arqueolóxicu d'Asturies acueye dende finales de setiembre la esposición Voces. La llingua n’Asturies al traviés de los sieglos, pola que pasaron yá más de 4.000 visitantes. Esti éxitu de públicu y l'interés de bien de centros educativos llevó a la Conseyería d'Educación y Cultura a ampliar el calendariu de la esposición hasta'l 23 d'avientu y programar visites guiaes nueves a la esposición. En concreto, van realizase cuatro visites d'ámbitu escolar y otres trés pa públicu en xeneral (estes postreres van tener llugar los sábados 24 de payares, 1 y 15 d'avientu, y les persones interesaes puen apuntase llamando al teléfonu 985106741 o nel mail splnormalizacion@asturias.org). 

La rellación del asturianu coles llingües indoeuropees y romániques, l’apaición de los primeros documentos nos que se menta l’asturianu como llingua oral tradicional y propia de la xente d’esti territoriu, los primeros documentos n’asturianu, el desenvolvimientu de la so lliteratura, la minorización o los movimientos sociales pa la so recuperación y revitalización tienen acoyida nos materiales d’esta esposición, onde s’otorgó gran importancia a los elementos gráficos y audiovisuales. 

Na muestra pueden contemplase, amás, delles pieces lliteraries y arqueolóxiques singulares, cedíes por coleccionistes y pol mesmu Muséu Arqueolóxicu d’Asturies, qu’acuye la esposición. 

Dejar un comentario

captcha