Estrénase una película que costara 50 euros

Estrénase una película que costara 50 euros

 

Un grupu d’amigos venezolanos añu 2011 un llargumetraxe con un presupuestu de 5000 bolívares, lo qu’al cambiu actual vien a ser 50 euros nel mercáu negru y menos de quinientos nel mercáu oficial. Los hermanos Bencomo, Enrique y Fernando, axuntáronse una nueche pa comer y beber. Pizza, casa, ron, cerveza,,, del alcuentru surdió la idea de facer Pipí mil pupú dos lucas, que se va estrenar el 6 de xunu na cartelera venezolana.

La ópera prima de los hermanos Bencomo yá causa bien d’interés nos usuarios de les redes sociales. Lo qu’apienzó como una broma ente los miembros del equipu terminó siendo’l títulu final del filme, qu’alude a lletreros en dellos baños públicos de la ciudá. Los críticos que la vieron dicen que l’estilu recuerda a Tarantino, los Coen, a Scorsese: hai tanta violencia que da risa.

La cinta fízose como se pudo: los directores, miembros de l’antigua banda Pzoom, entamáronla cobrando dellos favores. Pidieron prestáu un teatru bar, ficieron casting con conocíos, solicitaron collaboraciones musicales de colegues… a nengún se-y pagó nada.

Tolos gastos fuéronlo en comida. Almorzaben y cenaben pan con xamón y quesu. La filmación repartióse en 30 díes fraccionaos en fines de selmana durante l’añu. El guión tuviera l’orixen en varios textos, Tres hestories que depués s’entemecieron.

Alredor de la película llévase bien de tiempu organizándose una gran espectación. La información cuerre peles redes sociales, onde yá aparecieron delles escenes. La estrena en xunu de Pipí mil pupú dos lucas  cuida ser un gran éxitu.

Dejar un comentario

captcha