Renault asegura que nun se detectó nengún dispositivu manipulador

Renault asegura que nun se detectó nengún dispositivu manipulador

El fabricante d'automóviles Renault aseguró que les autoridaes gales tán realizando prebes en vehículos de distintes marques del país, ente les que s'alcuentra Renault, y afirmó que mientres el procesu nun se detectó nengún dispositivu manipulador d'emisiones.

   Nun comunicáu, la compañía confirmó que, de magar el casu del software Volkswagen, les autoridaes franceses crearon una comisión, al traviés de la que van realizase prebes a cien vehículos nel país, ente los que s'alcuentren 25 unidaes de Renault (por cuenta de la so cuota de mercáu nel país).

   Nesti sen, la corporación señaló qu'hasta últimos del pasáu mes d'avientu analizaríense once vehículos, ente los que s'inclúin cuatro de la firma del rombu, nos que nun se reveló la presencia d'un software o dispositivu que manipulara les emisiones.

   La compañía esplicó que la comisión técnica creada tien l'oxetivu de garantizar que los fabricantes franceses d'automóviles nun equipen nos sos vehículos software o dispositivos asemeyaos a los instalaos en dellos modelos de Volkswagen.

   Ante esta situación, la empresa indicó que les pruebes en cursu son positives, dao que puen antemanar soluciones p'ameyorar los sos vehículos, igual los de les fábriques que los de los modelos en circulación, y apuntó que presentó un Plan d'Emisiones,  coles mires de meyorar la eficiencia enerxético de los sos vehículos.

   Per otru llau, la firma destacó que, en paralelo, la Dirección Xeneral de Política, Asuntos del Consumidor y Competencia de Control de Fraude de Francia decidió llevar a cabu una investigación pa valorar los primeros analises de dichos vehículos realizaos pola comisión.

   Nel marcu de dicha investigación paralela realizáronse visites a la sede central de Renault, asina como al Centru Técnicu de Lardy y al Tecnocentro de Guyancourt. La firma señaló que los sos equipos tán cooperando en dambos procesos.

 

Fotos: Renault.

Dejar un comentario

captcha