En el Colegio Público de Felechosa tienen mucho teatro

En el Colegio Público de Felechosa tienen mucho teatro

Desde el CP Felechosa venimos preparando, durante los últimos seis cursos, obras de teatro originales con las que participamos en el Certame de Teatru Escolar en Llingua Asturiana y Gallego-Asturiano que convoca la Consejería de Educación y Ciencia del Principado de Asturias con motivo de la celebración de la Selmana de les Lletres Asturianes. Para tal fin, la maestra de Llingua Asturiana, Laura Prieto Rodríguez, ha formado un grupo de teatro que conforman los alumnos y alumnas de 5º y 6º de Educación Primaria del centro. Nuestra participación en dicho certamen se ha visto recompensada en cada una de las ediciones, alcanzando un total de 17 galardones y siendo nuestro “palmarés teatral” el siguiente:

Curso 2012/2013: “¿Un meteroritu en Felechosa?” Tercer Premiu a la Meyor Obra y Premiu al Meyor Testu Orixinal pa Laura Prieto

.Curso 2013/2014: “Misteriu nel Reina Sofía” Primer Premiu a la Meyor Obra, Premiu a la Meyor Actriz, Premiu a la Meyor Direición y Premiu al Meyor Testu Orixinal pa Laura Prieto.

Curso 2015/2016: “Un casu de la lleche” Segundu Premiu a la Meyor Obra, Premiu al Meyor Actor, Premiu a la Escenografía y Premiu al Meyor Testu Orixinal pa Laura Prieto.

Curso 2016/2017: “Anovase o Morrer” Premiu al Meyor Actor, Premiu al Meyor Vestuariu, Premiu al Meyor Testu Orixinal pa Laura Prieto.

Curso 2017/2018: “¡¡Pites sí, Aves non!!” Premiu al Meyor Actor, Premiu al Meyor Testu Orixinal pa Laura Prieto.

Curso 2018/2019: “P’allá del Más-Allá” Tercer Premiu a la Meyor Obra, Premiu a la Meyor Actriz pa Nerea Megido.   Estos dos últimos galardones, los recogeremos el próximo jueves 2 de mayo a las 18.00 horas en el Teatro Palacio Valdés de Avilés, en la Gala de Entrega de Premios que prepara la Consejería de Educación y Ciencia. Además, durante los tres últimos cursos, hemos estado desarrollando una mini-gira teatral visitando teatros como La Laboral de Xixón, Auditoriu Teodoro Cuesta de Mieres, Teatru Cine Carmen de Moreda, Xunta d’Iniciatives de Caborana y el salón de actos de la Residencia del Montepío. Ahora mismo, nos encontramos realizando los últimos preparativos de lo que será nuestra cuarta Gira Teatral, representando la obra de este curso “P’allá del Más-Allá”, que tendrá las siguientes fechas: Viernes 10 de mayo a las 12.00 h, Teatro Cine Carmen de Moreda. Función para todos los colegios del valle de Aller.Jueves 16 de mayo a las 20.00 h, Teatro Cine Carmen de Moreda. Función para todos los públicos.Martes 28 de mayo a las 19.30 h, IV Gala de Teatro Escolar en el Auditorio Teodoro Cuesta de Mieres, junto con el Grupo de Teatro del CP Rioturbio. Función para todos los públicos.Viernes 7 de junio a las 19.30 h, Xunta d’Iniciatives de Caborana. Función para todos los públicos.Lunes 17 de junio a las 11.30 h, Salón de Actos de la Residencia del Montepío. Función para todos los públicos. “P’allá del Más-Allá” es una divertida comedia que trata sobre la vida de Adelina y su familia, los cuales tienen un golpe de suerte cuando a la abuela le toca un montón de dinero en el Gordo de Navidad. Sin preocupaciones económicas, la familia se dedica a vivir la buena vida, mientras que Gusti, su vecina de puerta de toda la vida, se muere de envidia. Pero, un día cualquiera, la vida de la familia da un vuelco cuando reciben una llamada para anunciarles que la Abuela ha desaparecido y, además, solo ella sabe donde está el dinero. Adelina estará dispuesta a emplear cualquier medio para encontrar a su madre y al dinero, incluso, a contactar con las fuerzas oscuras del Más-Allá… Esperamos que esta información les sea de provecho y nos ayuden a dar la máxima difusión. Gracias.  

 

(ASTURIANO)

 

Dende’l CP Felechosa venimos desendolcando, durante los caberos seis cursos, obres de teatru orixinales coles que partipemos nel Certame de Teatru Escolar en Llingua Asturiana y Gallego-Asturiano que convoca la Conseyería d’Educación y Ciencia del Principáu d’Asturies con motivu de la celebración de la Selmana de les Lletres Asturianes. Pa ello, la mayestra de Llingua Asturiana, Laura Prieto Rodríguez, fixo un Grupu Teatru compuestu polos escolinos y escolines de 5º y 6º d’Educación Primaria del centru. La nuesa participación nesti Certame, viose bien recompensada en caúna de les ediciones, algamando un total de 17 galardones y siendo’l nuesu “palmarés teatral” el que vien darréu:

Cursu 2012/2013: “¿Un meteroritu en Felechosa?” Tercer Premiu a la Meyor Obra y Premiu al Meyor Testu Orixinal pa Laura Prieto.

Cursu 2013/2014: “Misteriu nel Reina Sofía” Primer Premiu a la Meyor Obra, Premiu a la Meyor Actriz, Premiu a la Meyor Direición y Premiu al Meyor Testu Orixinal pa Laura Prieto.

Cursu 2015/2016: “Un casu de la lleche” Segundu Premiu a la Meyor Obra, Premiu al Meyor Actor, Premiu a la Escenografía y Premiu al Meyor Testu Orixinal pa Laura Prieto.

Cursu 2016/2017: “Anovase o Morrer” Premiu al Meyor Actor, Premiu al Meyor Vestuariu, Premiu al Meyor Testu Orixinal pa Laura Prieto.

Cursu 2017/2018: “¡¡Pites sí, Aves non!!” Premiu al Meyor Actor, Premiu al Meyor Testu Orixinal pa Laura Prieto.

Cursu 2018/2019: “P’allá del Más-Allá” Tercer Premiu a la Meyor Obra, Premiu a la Meyor Actriz pa Nerea Megido.   Estos dos caberos galardones, vamos recoyelos el prósimu xueves 2 de mayu a les 18.00 hores nel Teatru Palaciu Valdés d’Avilés, na Gala d’Entrega Premios qu’entama la Conseyería d’Educación y Ciencia. Amás, durante los trés caberos cursos, tuvimos desendolcando una mini-xira teatral visitando dellos teatros como’l de La Laboral de Xixón,  l’Auditoriu Teodoru Cuesta de Mieres, el Teatru Cine Carmen de Morea, la Xunta d’Iniciatives de Caborana y el Salón d’Actos de la Residencia del Montepío. Agora mesmo, tamos colos caberos preparativos de lo que sedrá la nuesa cuarta Xira Teatral, representando la obra d’esti cursu “P’allá del Más-Allá”, que va tener les feches que vienen darréu: Vienres 10 de mayu a les 12.00 h, Teatru Cine Carmen de Morea. Función pa toles escueles del Valle d’Ayer.Xueves 16 de mayu a les 20.00 h, Teatru Cine Carmen de Morea. Función pa tolos públicos.Martes 28 de mayu a les 19.30 h, IV Gala de Teatru Escolar nel Auditoriu Teodoru Cuesta de Mieres, xunto col Grupu de Teatru del CP Returbiu. Función pa tolos públicos.Vienres 7 de xunu a les 19.30 h, Xunta d’Iniciatives de Caborana. Función pa tolos públicos.Llunes 17 de xunu a les 11.30 h, Salón d’Actos de la Residencia del Montepío. Función pa tolos públicos. “P’allá del Más-Allá” ye una divertía comedia que cunta la vida d’Adelina y la so familia y de cómo la vida d’estos camuda dafechu cuando a la Güela-y toquen un porrón de millones nel Gordu de Navidá. Con perres n’abundancia, dedíquense a la bona vida mentantu que Gusti, la so vecina de puerta de tola vida, nun ye pa con ello. La vida d’Adelina y la so familia pega un revés cuando, un día cualisquiera, reciben una llamada avisándolos de que la Güela desapaeció, y enriba solo ella sabía ónde taben les perres. Adelina, tará dispuesta a emplegar tolos medios p’atopar a so ma y a les perres, incluso, a contautar coles fuerces escures del Más-Allá… Naguamos qu’esta información-yos seya de provechu y nos echen un gabitu pa da-y la másima difusión. Gracies.

Dejar un comentario

captcha