La Asamblea General de afiliados y afiliadas de la Corriente Sindical d’Izquierda en la Comarca de avilés ha elegido una nueva Ejecutiva, que desarrollará sus funciones durante los próximos cuatro años.
Pepe Suárez, trabajador y delegado sindical en el SERIDA (Servicio Regional de Investigación y Desarrollo Agroalimentario), fue elegido como Responsable Comarcal del sindicato y, con él, conforman esta nueva Ejecutiva otros y otras trece militantes más, provenientes de sectores como el transporte, limpieza, química, dependencia, desempleo, interpretación de Lengua de signos, educación, metal, personas mayores o administración local.
Durante esta Asamblea, la nueva Ejecutiva se comprometió a iniciar una nueva etapa, en la que tratará de continuar y mejorar la labor realizada hasta ahora:
-Aumentando nuestra presencia en las empresas de la Comarca, a través de la creación de Secciones Sindicales, la participación en las elecciones sindicales a las que podamos tener acceso y la solidaridad y apoyo mutuo entre los trabajadores y trabajadoras de la misma o diferente empresa.
-Potenciando la movilización en los centros de trabajo y en las calles, para recuperar el terreno perdido durante los pasados meses.
-Potenciando el carácter socio-político del sindicato, a través del trabajo y la movilización conjunta con otros colectivos sociales.
Además de ello, la nueva Ejecutiva de la Corriente Sindical d’Izquierda en la Comarca de Avilés manifestó su compromiso ético para reafirmar y dar continuidad a los elementos básicos del ADN de la CSI, que nos permitan continuar siendo un sindicato de clase, independiente, honrado y con un objetivo claro: la defensa de los derechos de la clase obrera.
La renuncia a las subvenciones y a la existencia de liberados y liberadas, así como el mantenimiento de nuestra independencia de cualquier organización política, gobierno o institución, constituyen las bases de este compromiso ético que adquiere la nueva Ejecutiva de la Corriente Sindical d’Izquierda en la Comarca de Avilés.
(Pepe Suárez, el segundo por la izquierda en la pancarta, defendiendo el futuro de la escuela rural asturiana, es el nuevo Responsable Comarcal de la CSI en la Comarca de Avilés).
ESCOYIDA LA NUEVA EXECUTIVA DE LA CSI NA CONTORNA D’AVILÉS
L'Asamblea Xeneral d'afiliaos y afiliaes de la Corriente Sindical d’Esquierda na Contorna de avilés escoyó una nueva Executiva, que va desenvolver les sos funciones mientres los próximos cuatro años.
Pepe Suárez, trabayador y delegáu sindical nel SERIDA (Serviciu Rexonal d'Investigación y Desenvolvimientu Agroalimentario), foi escoyíu como Responsable Comarcal del sindicatu y, con él, conformen esta nueva Executiva otros y otros trelce militantes más, provenientes de sectores como'l tresporte, llimpieza, química, dependencia, desempléu, interpretación de Llingua de signos, educación, metal, persones mayores o alministración local.
Demientres esta Asamblea, la nueva Executiva comprometer a empecipiar una nueva etapa, na que va tratar de siguir y ameyorar el llabor realizáu hasta agora:
-Aumentar la nuesa presencia nes empreses de la Contorna, al traviés de la creación de Seiciones Sindicales, la participación nes eleiciones sindicales a les que podamos tener accesu y la solidaridá y sofitu mutuu ente los y les trabayadores de la mesma o estremada empresa.
-Potenciar la movilización nos centros de trabayu y nes cais, pa recuperar el tarrén perdíu demientres los pasaos meses.
-Da-y puxu al calter sociu-políticu del sindicatu, al traviés del trabayu y la movilización conxunta con otros coleutivos sociales.
Amás d’ello, la nueva Executiva de la Corriente Sindical d’Izquierda na Comarca d’Avilés sopelexó’l so compromisu éticu pa reafitar y dar continuidá a los elementos básicos del ADN de la CSI, que nos permitan siguir siendo un sindicatu de clas, independiente, honráu y con un oxetivu nidiu: la defensa de los derechos de la clas obrera.
L'arrenunciu a les subvenciones y a la esistencia de lliberaos y lliberaes, asina como’l caltenimientu de la nuesa independencia de cualisquier organización política, gobiernu o istitución, constitúin el compromisu éticu qu'adquier la nueva Executiva de la Corriente Sindical d’Esquierda na Contorna d'Avilés:
(Pepe Suárez, el segundu pela izquierda na pancarta, defendiendo'l futuru de la escuela rural asturiana, ye'l nuevu Responsable Comarcal de la CSI na Contorna d’Avilés).