Este sábado 25 de junio tendrá lugar en Nava un mercado social, con intención de prolongarse en el tiempo con carácter mensual, sin renunciar a reactivar el mercado semanal que ya se viene haciendo.
Los mercados de los pueblos fueron siempre un punto de encuentro, de vida social, al tiempo que uno de los pilares de la economía local. Por desgracia, estos últimos años asistimos a una decadencia creciente de nuestro mercado de los sábados: son menos los puestos y menos las vecinas y vecinos que vienen, a la vez que proliferan en los alrededores nuevas experiencias como los mercados de Coya (Piloña) o Santolaya (Cabranes).
El objetivo de este mercado es fomentar el comercio de proximidad y la venta directa, poner en valor productores y productos de la zona y recuperar y dignificar el mundu rural, fijando población. Un mercado donde los pequeños productores puedan ser dueños de la venta y distribución de lo que producen, poniendo precio a sus productos o haciéndolo de común acuerdo con los consumidores, recuperando el componente social histórico del comercio.
MERCÁU SOCIAL EN NAVA ESTI SÁBADU 25 DE XUNU
Esti sábadu 25 de xunu va tener llugar en Nava un mercáu social, con intención de prolongase nel tiempu con carácter mensual, sin renunciar a reactivar el mercáu selmanal que yá se vien faciendo.
Los mercaos de los pueblos fueron siempre un puntu d'alcuentru, de vida social, al tiempu qu'un de los pilares de la economía local. Por desgracia, estos años de p'atrás asistimos a un desaniciu creciente del nuestro mercáu de los sábados: son menos los puestos y menos les vecines y vecinos que vienen, al tiempu qu'esporpollen na contorna esperiencies nueves como los mercaos de Coya (Piloña) o Santolaya (Cabranes).
L'oxetivu d'esti mercáu ye fomentar el comerciu de proximidá y la venta directa, poner en valor productores y productores de la zona y recuperar y dignificar el mundu rural, afitando población. Un mercáu onde los pequeños productores puedan ser dueños de la venta y distribución de lo que producen, poniendo preciu a los sos productos o faciéndolo en común alcuerdu colos consumidores, recuperando'l componente social históricu del comerciu.