El director xeneral de los Mossos d'Esquadra, Albert Batlle, achacó a "50 persones descomanadamente violentes y entamaes" los disturbios asocedíos na tercer nueche consecutiva de protestes tres el desagospiu del conocíu como 'Banc expropiat' nel barriu de Gràcia de Barcelona.
En declaraciones esti xueves a Rac1 recoyíes por Europa Press, dixo qu'anque la mayoría de los manifestantes fueron pacíficos, los axentes detectaron a "un grupu d'encapuchaos, con coraces y elementos de destrucción como palos y perfectamente organizaos", y apuntó que puen ser los mesmos que causaron estrozos en protestes anteriores.
Preguntáu por si los Mossos d'Esquadra sobrepasáronse nes sos intervenciones, dixo que nes 15 hores que duró'l dispositivu del desagospiu'l primer día pudo haber algún error: "Ye posible".
Sicasí, reclamó: "nun elevemos a categoría lo que nun dexa de ser una anécdota. Vamos tener qu'analizalo y mirar los elementos que se pudieren producir, pero en nengún casu nuna anécdota, que se tien que correxir, podemos poner el focu".
Batlle sorrayó que los Mossos executaron el desagospiu del llocal tres una orde ordenada por un xuez: "Nun tenemos nada que dicir, tenemos que cumplir la orde xudicial".
El director de los Mossos esplicó qu'unu de los axentes firíos la nueche d'esti miércoles sufrió un frayatu del tendón d'aquiles dempués de que-y llanzaren una valla.