Puigdemont nun dirá a la final de la Copa del Rei por prohibise les estelaes

Puigdemont nun dirá a la final de la Copa del Rei por prohibise les estelaes

El presidente de la Generalitat, Carles Puigdemont, anunció esti miércoles que nun va acudir a la final de la Copa del Rei de fútbol si la Delegación del Gobiernu en Madrid nun reconsidera la so decisión de prohibir que los aficionaos vayan con banderes 'estelades'.

   Díxolo a preguntes de los periodistes en rueda de prensa na Generalitat en axuntándose col presidente valencianu, Ximo Puig: "Nun pueo participar na final de la Copa del Rei hasta que se respete'l derechu d'espresión de los aficionaos del Barça que quieran dir con 'estelades'. Ye un atentáu grave".

   Puigdemont defendió que la 'estelada' ye una bandera llegal y democrática, y que munchos catalanes enséñenla davezu y considérenla un símbolu de "llibertá".

   El presidente catalán esplicó que tenía previsto acudir a esta final el domingu en Madrid y que va enfrentar al FC Barcelona y al Sevilla, y agora renunció a facelo pol vetu a llucir 'estelaes': "Ye una decisión que m'ablucó descomanadamente. Va en contra de la llibertá d'espresión. Ye grave".

   De les sos palabres entiéndese que, si se reconsidera la decisión de prohibir les 'estelaes', el tamién reconsideraría la so decisión de nun dir a la final.

   Puigdemont reivindicó la bandera independentista catalana afirmando que la caltuvieron "millones de catalanes", y recordó que'l creador d'esta enseña --Vicenç Albert Ballester-- tien dedicaes places y cais en dellos conceyos de la xeografía catalana.

Dejar un comentario

captcha