Tejeiro, l'asesor fiscal: "Nóos yera una asociación con ánimu d'arriquecimientu"

Tejeiro, lasesor fiscal: "Nóos yera una asociación con ánimu darriquecimientu"

El que fuera asesor fiscal del Institutu Nóos Miguel Tejeiro sorrayó tayante, mientres la so declaración como testigu nel xuiciu del casu Nóos, que la entidá liderada por Iñaki Urdangarin y Diego Torres "yera una asociación con ánimu d'arriquecimientu", magar la imaxe que dambos exsocios queríen apurrir del Institutu ante les Alministraciones públiques, mientres supuestamente esviaron más de seis millones d'euros.

   "Tanto ye asina que Nóos tributaba nel réxime xeneral y non pol d'asociaciones y fundaciones. Lo que facía yeren funciones de consultoría", remarcó Tejeiro, que señaló que, amás de contar con trabayadores ficticios pa dar una apariencia real al Institutu y a otres empreses vinculaes, Urdangarin y Torres repartíen el 50 por cientu de los beneficios que llograben.

   La Fiscalía caltién cómo pa ello dambos exsocios entamaron un marayu d'empreses ente les que xiraben factures falses por servicios que nun respondíen a serviciu dalgunu. Ye más, un informe de l'Axencia Tributaria incorporáu a la causa eleva l'importe total de les factures que se cruzaron dientro del conglomeráu empresarial a ocho millones d'euros.

   Ye más, apunta a que "la única finalidá escorrida" por Urdangarin y Torres con tomar del control de Nóos yera "contar cola cobertoria d'una asociación que formalmente nun buscaba ánimu d'arriquecimientu, una especie de ONG dedicada a proyectos sociales", cuando en realidá munches de les factures "respuenden a conceptos ayenos a los eventos contrataos".

   "L'ausencia d'ánimu d'arriquecimientu que s'esparde de Nóos nun se correspuende cola de los sos directivos que facturaron contra aquél importantes sumes de dineru", abonda'l Ministeriu Públicu.

SALIDA "FORMAL" D'URDANGARIN DEL INSTITUTU NÓOS

   A preguntes del fiscal Pedro Horrach sobre si Urdangarin, en marzu del 2006, abandonó l'Institutu Nóos por encamientu de la Casa Real, sorrayó que la salida foi namás "formal", puesto que "oyí y vi que mientres unos meses siguió pero hubo a lo último disensiones ente los socios y foi cuando se dixebraron".

Dejar un comentario

captcha