La Policía federal brasileña ta rexistrando esti vienres pela mañana la residencia del expresidente Luiz Inazio Lula da Silva en Sao Paulo nel marcu de la Operación Lava Jato, qu'investiga l'escándalu de corrupción en Petrobras.
Según informen los medios llocales, los axentes tán rexistrando, amás de la residencia del exmandatariu, la sede del Institutu Lula y la casa del so fíu mayor, Fabio Luiz. Na operación tán participando unos 200 axentes, asina como 30 auditores de Facienda.
Acordies cola Policía Federal, Lula ta obligáu a collaborar y ofrecer información nesta nueva fase de la Operación Lava Jato, que chiscó a les principales empreses y a destacaos políticos del país. La segunda firma d'inxeniería de Brasil almite pagos illegales a la campaña de Rousseff.
La investigación centróse na compra y renovación d'un llocal n'Atibaia, que diba usar el Partíu de los Trabayadores. Según 'Estadao', esta operación bautizáronla como 'Aletheia', en referencia al términu griegu que significa "busca de la verdá".