Concentración del 8 de marzo en la Plaza del Parche de Avilés a las 18:00

Concentración del 8 de marzo en la Plaza del Parche de Avilés a las 18:00

La sociedad capitalista y patriarcal del S.XXI tiene normalizado y asimilado el machismo en sus raíces. ¿Pero qué consecuencias tiene el machismo en las mujeres? Establece una jerarquía y un juego de poderes en los que las mujeres siempre estamos en inferioridad por el mero hecho de serlo y provoca: VIOLENCIAS MACHISTAS.

 

Este concepto abarca desde los micromachismos diarios que todas las mujeres sufrimos en nuestras carnes, como por ejemplo: los roles de género, infravaloración de la mujer, imposición de una imagen irreal de la mujer y cánones de belleza dañinos, distinciones a la hora de educar, asunción de los roles de cuidados, piropos e insultos como algo normalizado…

 

Pero no queda ahí, si no que va mucho más allá. Recrea la cultura de la violación, justificando las agresiones físicas, sexuales y psicológicas, el control y el sentimiento de posesión de la pareja, el concepto de amor romántico, desigualdades salariales, escasas oportunidades en el mundo laboral, acoso, recortes en los derechos básicos, conquista del cuerpo de la mujer, concepción de la maternidad como algo impuesto… Que, además, sustenta un terrorismo estructural: los FEMINICIDIOS.

 

Tanto los medios de comunicación, como la educación y la cultura, manipulan y maquillan el terrorismo machista como algo que forma parte de nuestras vidas y tenemos que vivir con ese riesgo. Fomenta la cultura del miedo, de la inseguridad en las mujeres y la superioridad irreal en los hombres, justificando los asesinatos tanto de las propias mujeres como de la infancia.

 

Pero las mujeres no somos eso que nos quiere imponer el capital, somos otra cosa. Somos la mitad de la población, el eje fundamental del sistema de trabajo tanto domestico (que no se reconoce como tal) como el trabajo más normativo. Somos la fuente de la vida y las que llevamos el peso de la conciliación familiar y laboral. Somos mujeres de clase obrera, antifascistas, antirracistas y anticapitalistas. Mujeres que luchamos contra viento y marea por alzar nuestra voz, por ser quienes queremos ser. Somos luchadoras, capaces de defendernos y unidas mucho más fuertes.

 

Por ello, cada día luchamos por alcanzar el derecho a decidir sobre nuestros cuerpos y nuestra vida. Por una legislación que emancipe a las mujeres ante el riesgo de maltrato y condene a los agresores y asesinos sin impunidad. Por unos derechos sociales que nos garantices una vida digna. Por una educación feminista. Por unos derechos laborales que no nos subordinen a la precariedad. Por eliminar los estereotipos machistas. Por una sexualidad libre de limitaciones y estereotipos de familias. Por liberarnos de la opresión eclesiástica y por eliminar la ideología machista de los medios de comunicación y de la educación.

 

Súmate a la concentración del 8 de marzo en la Plaza del Parche de Avilés a las 18:00. Únete y grita por tu vida. Solidarízate y lucha por las asesinadas que provoca el terrorismo machista. Pelea por la igualdad de oportunidades y por tus derechos laborales. Liberémonos de la opresión y del miedo.

 

 

 

DÍA 8 DE MARZU, DÍA CLAVE NA LLUCHA DE LES MUYERES

 

La sociedá capitalista y patriarcal del S. XXI tien normalizao y asimilao’l machismu nel so raigañu. ¿Pero qué consecuencies tien el machismu sobre les muyeres? El machismu establez una xerarquía y un xuegu de poderes nos que les muyeres siempres tamos n’inferioridá pol meru fechu de selo y que provoca: VIOLENCIES MACHISTES.

 

Esti conceptu va dende los micromachismos diarios que toles muyeres sufrimos en nuesos pellellos como por exemplu: roles de xéneru, infravaloración de la muyer, imposición d’un modelu d’imaxe irreal de la muyer y cánones de belleza dañinos, distinciones a la hora d’educar, asunción de los roles de cuidaos, insultos y piropos como daqué normalizáu…

 

Pero nun queda ehí, sinon que va muncho más allá. Recrea la cultura de la violación, xustificando les agresiones físiques, sexuales y psicolóxiques, el control y el sentimiento de posesión de la pareya, el conceptu d’amor romanticu, desigualdaes salariales, escases oportunidaes nel mundu llaboral, acosu, retayos nos drechos básicos, conquista del cuerpu de la muyer, concepción de la maternidá como dalgo impuestu… Que, amás, sustenta un terrorismu estructural: los FEMINICIDIOS.

 

Tanto los medios de comunicación, como la educación y la cultura, manipulen y maquillen el terrorismu machista como dalgo que forma parte de les nueses vides y tenemos que vivir con esi riesgu. Fomenta la cultura del mieu, de la inseguridá nes muyeres y la superioridá irreal de los homes, xustificando asesinatos tanto de les propies muyeres como de la infancia.

 

Pero les muyeres nun somos eso que nos quier imponer el capital, somos otra cosa. Somos la metá de la población, l'exe fundamental del sistema de trabayu, tanto domesticu (que nun ta reconocíu como tal) como del trabayu más normativu. Somos la fonte de la vida y les que llevamos el pesu de la conciliación familiar y llaboral. Somos muyeres de clase obrera, antifascistes, antirracistes y anticapitalistes. Muyeres que lluchamos escontra vientu y marea por alzar la nuesa voz, por ser quienes queremos ser. Somos lluchaores, capaces de defendenos y xuníes muncho más fuertes.

 

Poro, cada día lluchamos por algamar el drechu a decidir sobre los nuesos cuerpos y la nuesa vida. Por una llexislación que emancipe a les muyeres énte’l riesgu de maltratu y condergue a los agresores y asesinos ensin impunidá. Por unos drechos sociales que nos garanticen una vida digna. Por una educación feminista. Por unos drechos llaborales que nun nos subordinen a la precariedá. Pol desaniciu de los estereotipos machistes. Por una sexualidá llibre de llimitaciones y d'estereotipos de families. Por lliberanos de la opresión eclesiástica y por eliminar la ideoloxía machista de los medios de comunicación y de la educación.

 

Súmate a la concentración del 8 Marzu na plaza del Parche d’Avilés a les 18:00. Xúnite y glaya pola to vida. Solidarízate y llucha, por toles muyeres asesinaes a causa del terrorismu machista. Pelea pola igualdá d’oportunidaes y polos drechos llaborales. Lliberémosnos de la opresión y del mieu.

 

 


Dejar un comentario

captcha