El secretariu xeneral del PSOE, Pedro Sánchez, defendió esti xueves que'l so acuerdu de gobiernu con Ciudadanos inclúi "una derogación de facto de la reforma llaboral del PP", asina que llamó a IU y a Podemos a reconocer que "ye una meyora sustancial".
Tamién sorrayó que se deroguen los artículos "más polémicos y restrictivos de "los derechos" de la Llei de Seguridá Ciudadana o 'llei mordaza', porque ye lo que llevaba'l PSOE nel so programa electoral y porque nun pue plantegase un "llimbu xurídicu". "Nun podemos garrar el tippex o la goma y borrar del BOE toa una llei", resumió, nuna entrevista na Cadena Ser, recoyida por Europa Press.
Na mesma llinia, sobre la reforma llaboral recalcó en que como candidatu a la Presidencia tien qu'esplicar cómo va derogala, y eso pasa por recuperar la negociación colectiva y la ultraactividá de los convenios, y especialmente la tutela xudicial efectiva y la causalidá del despidu. "Podrá dicise d'otra forma, pero ye una derogación de facto", remachó.
Tocantes a la indemnización por despidu, achacó a les llargues hores de trabayu la corrección que se fizo a última hora sobre los contratos temporales y, en términos xenerales, apuntó que se deriva al diálogu social, tal como proponía'l PSOE nel so programa.
"QUÉ MÁS DA QUE LO PONGA O NON"
"Qué más da que ponga derogación o non si lo que tamos faciendo 'de facto' ye derogala", alegó, en recurriendo tamién a una metáfora lliteraria: "Si yo digo 'Nun llugar de La Mancha' usté sabe que toi refiriéndome al Quixote'". Sánchez negó, eso sí, que la mera inclusión o non de la palabra "derogación" fuera oxetu de la negociación con Ciudadanos.
No relativo a la Llei de Seguridá Ciudadana, calcó en que "por supuesto" que va derogase lo relativo a les multes contra les manifestaciones frente al Congresu y al Senáu, y a les concentraciones pa torgar desahucios. Sánchez destacó que, nesti ámbitu, hai amás otres midíes pa protexer a les families que sufran insolvencia sobrevenida.