El cantante José Ramón Márquez, más conocíu como 'Ramoncín', celebró la renuncia de la Fiscalía a recurrir la so absolución, sentenciada pola Audiencia Nacional: "Toi absueltu y llibre, sin 'peros' y sin 'porqués", afirmó l'artista en declaraciones a Europa Press.
La Fiscalía informó esti martes 16 de febreru al Tribunal Supremu de que renuncia a recurrir la sentencia d'absolución de Ramoncín y a otros trés excargos de la Sociedá Xeneral d'Autores y Editores (SGAE) que taben acusaos de robar 57.402 euros a la entidá ente setiembre del 2008 y marzu del 2011.
"En concencia, que'l mesmu fiscal déase cuenta de que nun pue recurrir, creo que diz a les clares que nos llevó a un xuiciu sin causa dalguna, y que toi absueltu y llibre, sin 'peros' y sin 'porqués", declaró l'artista, que dixo que sobre'l casu va intentar dicir poco.
El Ministeriu Públicu anunció'l pasáu xineru la interposición d'un recursu por infracción de llei contra la decisión de l'Audiencia Nacional de llibrar a 'Ramoncín' y los exmiembros de la entidá cultural na causa abierta por posibles delitos d'apropiación indebida, falsedá en documentu mercantil y alministración deslleal.
Nun decretu, al que tuvo accesu Europa Press, la Sala de lo Penal del Supremu informa que la Fiscalía presentó a lo último otru escritu manifestando que "se separa del recursu" y, por ello d'ello, acuerda tenelu por "renunciáu".
"Tengo muncho que dicir, pero precisamente, porque tengo muncho que dicir, voi intentar dicir poco", sorrayó Ramoncín.
L'artista señaló que "lo único" qu'espera ye que los medios de comunicación traten esta última noticia "como trataron lo otro". "Simplemente eso, con eso confórmome, el restu voi tener que lluchalo yo", añadió.
L'Audiencia Nacional consideró que la salida de fondos de la entidá a favor del músicu obedeció a proyectos que yeren "reales" y non "hipotéticos". La SGAE nun se personó nesti procedimientu como acusación particular al considerar que "nun existió nenguna illegalidá na contratación de servicios polos que se remuneró" a 'Ramoncín' cuando yera sociu de la entidá.
La Estaya Segunda de la Sala de lo Penal absolvió al músicu y al ex director xeneral de la Sociedá Dixital d'Autores (SDAE) José Luis Rodríguez Neri de los delitos de falsedá documental y apropiación indebida, polos que la Fiscalía pidía dos penes de cuatro años y diez meses de cárcel.