Marcos Benavent, el 'yonqui' del dineru arrepentíu que detonó'l casu Imelsa

Marcos Benavent, el yonqui del dineru arrepentíu que detonól casu Imelsa

El que fuera xerente de la empresa pública Impulso Económico Local (Imelsa) Marcos Benavent, que se describió como un 'yonqui' del dineru" que llevara "de too" mientres la so etapa na Diputación de Valencia, ye unu de los protagonistes del día por collaborar con Fiscalía Anticorrupción y col xulgáu nel desarrollu del casu Imelsa, qu'españó esti martes. Va casi un añu yá avisó públicamente de que diba salir "mierda a punta pala" nesti procedimientu.

   A los pocos meses d'asoleyase que'l ministeriu públicu taba investigando irregularidaes en contrataciones d'Imelsa, por mor d'una denuncia interpuesta por EUPV, apaeció n'escena Benavent, que resultó imputáu igual nesta causa como n'otra que se sigue nun xulgáu distintu por una denuncia que presentó la Diputación contra él por presuntos gastos inxustificaos y otres irregularidaes.

   El día en que lu llamaron a declarar ante'l xulgáu, en mayu del pasáu añu, sorprendió a los periodistes con un aspectu distintu al que avezaba llevar cuando taba en política, puesto que pasó del traxe de chaqueta a una ropa más típica d'un 'hippy', con pantalones anchos, una camiseta informal y un chalecu. De la mesma manera, portaba dos pendientes y una barba trupa.

   Ante un ensame de medios de comunicación que lu esperaben na sede xudicial, Benavent paró a atendelos mientres un ratu y magar que nun desveló munchos detalles del casu, afirmó que taba dispuestu a contar la verdá y reconoció que llevara "de too" de la Diputación, pero repitió que pensaba devolvelo.

   Xustificó'l so comportamientu mientres la so etapa na corporación provincial, na que coincidió y caltuvo relación col expresidente Alfonso Rus --güei arrestáu--, en que yera un 'yonqui' del dineru". En concreto, sentenció: "unu vive na inconsciencia y ye un yonqui del dineru. Ves que casi tol mundu ta asina y ye lo qu'hai. Casi tol mundu ta n'histories".

   Nesi momentu repitió que diba tirar del cobertor y "diba contar la verdá". Aseguró ser "consciente" de que diba facer dañu "a muncha xente", pero repitió: "la xente precisa saber la verdá, dicir que nos equivocamos tolos díes, pidir perdón y siguir palantre".

   Antes de llanzar estos avisos, Benavent yá llevara al xulgáu unes grabaciones --diez hores en total rellacionaes col cobru de comisiones que chiscaben, ente otros, a Rus y a la que fuera conceyala de Cultura del Conceyu María José Alcón. En concreto, al primeru sentíaselu contando "Unu, dos, 2.000, 3.000... y 12.000 euros. Dos millones de 'pelas'", estremu que Rus siempre negó al asegurar qu'ésa nun yera la so voz.

SEIS MESES COLLABORANDO

   Pero amás d'apurrir estes grabaciones, Benavent tuvo mientres seis meses collaborando coles instancies xudiciales en tolo que se-y reclamó. Asina, tuvo alegando igual a Fiscalía como al xulgáu cuando se-y requirió y apurrió distinta documentación y discos duros rellacionaos cola trama corrupta, apuntaron a Europa Press fontes del so entornu.

   Arriendes de esta documentación apurrida por Benavent, axentes de la Unidá Central Operativa (UCO) tuvieron personándose nos últimos meses nes instalaciones d'Imelsa pa comprobar que les copies informátiques correspondíen realmente colos discos duros orixinales. Estos mesmos axentes personáronse nel consistoriu valencianu pa requisar delles caxes de documentación correspondientes a la etapa d'Alcón como conceyala de Cultura.

Dejar un comentario

captcha