El PP y Ciudadanos unieron esti martes los sos votos na Mesa del Congresu pa que Podemos pudiera asitiar a parte de los sos diputaos na fila d'escaños de la bancada central del hemiciclu. A lo último, nesta fila sentárense diputaos del PNV, que caltienen la so ubicación de l'anterior llexislatura, y el presidente de Ciudadanos, Albert Rivera, xunto colos miembros de la dirección del so grupu parlamentariu.
Asina lo anunció'l presidente del Congresu, Patxi López, que, tres la xunta de la Mesa de la Cámara qu'adoptó esta decisión, compareció en rueda de prensa pa informar de los acuerdos adoptaos.
López esplicó qu'él mesmu mostróse a favor de quel repartu d'escaños nel hemiciclu que propunxera la vicepresidenta primera, la 'popular' Celia Villalobos, decidiérase nuna xunta posterior, como solicitó Podemos, a la vista del deacuerdu.
Sicasí, la mayoría que conformen PP y Ciudadanos --sumen cinco votos de los nueve miembros de la Mesa-- obligó a votar l'asuntu y a lo último acordóse la distribución propuesta por Villalobos.
Tres la decisión, el voceru de Podemos na Cámara Baxa, Íñigo Errejón, anunció que'l so grupu va impugnar l'acuerdu, una decisión "vergoñosa" y "pueril" que, al so xuiciu, namás merez el calificativu de "cacicada" porque los manda al "gallineru'.
Pela so parte, el voceru del PP nel Congresu, Rafael Hernando, acusó a Patxi López de "mentir" por atribuyir a la vicepresidenta de la Cámara, Celia Villalobos, el repartu d'escaños nel hemiciclu y dio a entender qu'esa distribución foi frutu d'un acuerdu ente'l PSOE y Ciudadanos que, eso sí, contó col apoyu de los 'populares'.