Sánchez plantea una alternativa con Podemos y Ciudadanos

Sánchez plantea una alternativa con Podemos y Ciudadanos

MADRID,  (EUROPA PRESS).-El secretariu xeneral del PSOE, Pedro Sánchez, esplicó esti llunes que va buscar entendese con Podemos y con Ciudadanos pa liderar una alternativa al PP y mostróse convencíu de qu'estos dos partíos comparten "bona parte" de la fueya de ruta que planteguen los socialistes. "A los trés nos une'l cambiu, un cambiu progresista", aseguró.

   Nuna rueda de prensa en Ferraz, tres la xunta de la Executiva Federal del so partíu, Sánchez repitió'l so 'non' a la investidura de Mariano Rajoy como presidente del Gobiernu, asegurando que la situación en Cataluña nun va cambiar la so decisión, y mostróse convencíu de les sos posibilidaes d'axuntar una mayoría alternativa si fracasa'l PP.

   Pa ello, esplicó que va tender pontes "a izquierda y a derecha". "Quiero entendeme igual con Podemos y con Ciudadanos", afirmó, pa dempués esplicar qu'estos partíos tienen "bien de puntos de mancomún" col PSOE "en materia social, en materia económica, en materia de rexeneración democrático y de reforma constitucional".

   Sánchez insistió en que va tratar de formar "un gobiernu progresista" y dio un pasu más esti llunes al dirixise espresamente a Podemos y a Ciudadanos, apuntando a un acuerdu d'investidura con dambes formaciones del qu'hasta agora nun falara.

   Fontes de la dirección socialista aseguraron que tovía nun empezaron les conversaciones con estos partíos sobre la investidura. Según indicaron, de momentu namás falaron de la Mesa del Congresu, que va constituyise'l próximu miércoles.

   Na rueda de prensa, Sánchez insistió en que les sos intenciones puen llegar a bon puertu, pero nun quiso entrar na aritmética parlamentario. "Partíu a partíu, faise camín al andar", respondió.

   Tampoco esclaró si va ofrecer a estos partíos entrar nun hipotéticu gobiernu socialista. Según dixo, la estabilidá pue garantizase "de munches maneres", dientro y fuera del Gobiernu.

   Lo importante, defendió, ye "compartir una fueya de ruta" y ta "convencíu" de que tanto Podemos como Ciudadanos comparten "bona parte d'esa fueya de ruta en materia social y de rexeneración democrático". "A los trés mos une'l cambiu, un cambiu progresista", recalcó.

   Sánchez incluyó nes sos cuentes a Ciudadanos --a los que mientres la campaña electoral referíase como "les Nueves Xeneraciones del PP"-- y mostróse convencíu de que, anque existen elementos de diferencia ente dambos partíos, como'l contratu únicu, hai otres cuestiones que puen compartir, sobremanera les que tienen que ver cola rexeneración democrático y la eficiencia del Estáu.

   Amás, el líder de los socialistes aseguró que nun va buscar l'apoyu de partíos independentistes pa la so investidura y cuestionó que vaya a tener que precisalos pa llegar a La Moncloa. "Yo nun voi buscar esos apoyos", afirmó, pa dempués recalcar en que, al so xuiciu, estes formaciones siéntense "muncho meyor" con un Gobiernu del PP que con unu del PSOE.

Dejar un comentario

captcha