Artur Mas encaxa'l 'non' de la CUP pero nun retira la candidatura

Artur Mas encaxal non de la CUP pero nun retira la candidatura

El presidente de la Generalitat y candidatu a la reelección, Artur Mas, encaxó esti martes la negativa de la CUP a investilu nel cargu pero retrucó que nun cuenta retirar la so candidatura anque asina lo pide la CUP: "volveré'l xueves".

   Nel so retruque a Antonio Baños (CUP) nel alderique d'investidura, Mas reivindicó que JxSí tien "un aval democráticu grande bastante" pa presentalu a él de candidatu, y recordó que la coalición soberanista ganó nel 96% de conceyos catalanes nes elecciones catalanes.

   Mas nun va llograr que lu invistan presidente esti martes porque precisa la mayoría absoluta de los votos de la Cámara, pero recordó a la CUP que nel próximu plenu d'investidura, el xueves, val-y con mayoría simple, colo que namás precisaría dos votos de la CUP pa volver ser presidente.

   El candidatu a la reelección afirmó que "hai marxe" pal acuerdu, y pidió a la CUP que se replantegue la so negativa pa este mesma selmana, sin tener qu'esperar más pa formar un nuevu Govern.

   El presidente en funciones buscó convencer a la CUP recordando qu'en más d'una ocasión dixo que, si'l procesu soberanista remata con éxitu, va ser el so últimu mandatu y una llexislatura de namás 18 meses: "será'l mio últimu periodu y dempués marcho".

   El presidente en funciones retó a la CUP a celebrar una xunta colos 72 diputaos soberanistes del Parlament --62 de JxSí y 10 de la CUP-- pa decidir quién ha ser el presidente: "Votamos ellí y decidimos".

   Con esta propuesta Mas destacó que, dientro de les files soberanistes, la so candidatura ye indiscutible, pero "ta bloquiada porque la CUP nun da los dos votos que son necesarios pa que seya presidente".

NON "PERSONALISTA"

  Mas negó ser un presidente personalista alegando que renunció a dir a los cuatro manifestaciones multitudinaries de les últimes cuatro diades: "en contra de lo que me dictaba'l corazón, nun fui a nenguna manifestación del 11 de setiembre".

   El presidente destacó que, tres aprobase la resolución soberanista'l llunes nel Parlament, agora ye necesario "un gobiernu qu'entame rápido", y esti gobiernu nun va llegar sin escoyese a un presidente.

DEFENDER DE LES CRÍTIQUES

   Ante les crítiques de la CUP poles sos polítiques d'austeridá, recordó que la so Govern punxo más impuestos "que naide" anque nun formaba parte del programa, col únicu oxetivu de tratar de desaniciar los recortes.

   La CUP acusó al presidente en funciones de beneficiar a los poderosos, y Mas retrucó: "¿Cree que dar más poder a los poderosos ye poner un impuestu a los pisos vacíos de les entidaes financieres?".

Dejar un comentario

captcha