(Comunicado).-La convocatoria de elecciones sindicales en el Centro Geróntológico Jovellanos de Xixón y la interposición de denuncias laborales ante la Inspección de Trabajo, ha tenido como consecuencia aplicación de sanciones, acoso laboral y coacciones, por parte de la empresa, sobre las trabajadoras en general, sobre las impulsoras de la celebración de las elecciones sindicales y, especialmente, sobre las trabajadoras pertenecientes al sindicato Corriente Sindical d’Izquierda, entre las que se encuentra su delegada sindical en el Comité de Empresa.
Estas trabajadoras interpusieron numerosas denuncias ante la Inspección de Trabajo, en relación a temas como:
-Que no se realizan reconocimientos médicos relativos al puesto de trabajo que desempeñan las trabajadoras (posturas forzadas, levantamiento de pesos, etc.), con lo cual es imposible la aportación de justificantes de dichos reconocimientos por parte de la empresa.
-Que se está sancionando a las personas que promovieron las elecciones sindicales con faltas graves y sin justificación ninguna.
-Que la empresa no suministra a las trabajadoras el material necesario para realizar el trabajo en unas condiciones dignas mínimas de higiene y seguridad.
-Que la empresa instala cámaras de vídeo vigilancia por toda la residencia sin señalización ni indicación ninguna.
-Que las trabajadoras están obligadas a desarrollar trabajos administrativos fuera de la jornada laboral.
Ahora, dos trabajadores han sido sancionadas con un mes de empleo y sueldo y con quince días de empleo y sueldo, respectivamente, por faltas inexistentes e inventadas por la empresa.
Da la ¿casualidad? de que una de las trabajadoras es la Delegada Sindical de la Corriente Sindical d’Izquierda en el centro gerontológico Jovellanos y la otra trabajadora es afiliada al mismo sindicato. Además, fueron las trabajadoras que promovieron las elecciones sindicales en el centro y denunció repetidamente, ante la Inspección de Trabajo, las ilegalidades laborales, los abusos empresariales, las sanciones injustificadas, el acoso laboral, las amenazas y las coacciones, por parte de la empresa, sobre las trabajadoras en general, sobre las impulsoras de la celebración de las elecciones sindicales y, especialmente, sobre las trabajadoras pertenecientes al sindicato Corriente Sindical d’Izquierda
Las condiciones de trabajo para estas trabajadoras se hacen insoportables (estando incluso algunas de ellas de baja por depresión, ansiedad, etc.), teniendo que soportar actitudes, por parte de la empresa, tan graves como un seguimiento exhaustivo por parte de la supervisora desde que empieza la jornada hasta que termina, situándose incluso a dos metros de las trabajadoras.
Además a estas trabajadoras se les aísla sistemáticamente en el trabajo en estancias donde ellas se encuentran solas con pacientes con alto grado de dependencia. A estas trabajadoras de la CSI se les amenazó varias veces con el despido y un “atente a las consecuencias, no me va a temblar la mano” por el hecho de promover las elecciones sindicales para tener un comité de empresa y unas delegadas de prevención inexistentes hasta ese momento.
CONCENTRACIÓN ESCONTRA LA ESPLOTACIÓN LLABORAL A LES MUYERES NEL CENTRU XERONTOLÓXICU XOVELLANOS. ¡BASTA YÁ D’ACOSU LLABORAL A LES MUYERES TRABAYADORES.
MARTES 27 OCHOBRE. 19:00 h. PARQUE ZARRACINA. XIXÓN. ASTURIES.
ENTAMEN: CSI Y MUYERES EN LLUCHA.
La convocatoria d'eleiciones sindicales nel Centru Geróntológico Xovellanos de Xixón y la interposición de denuncies llaborales énte la Inspeición de Trabayu, tuvo de resultes aplicación de sanciones, acoso llaboral y coacciones, per parte la empresa, sobre les trabayadores en xeneral, sobre les impulsoras de la cellebración de les eleiciones sindicales y, especialmente, sobre les trabayadores pertenecientes al sindicatu Corriente Sindical d’Izquierda, ente les que s'atopa la so delegada sindical nel Comité d'Empresa.
Estes trabayadores interpunxeron numberoses denuncies ante la Inspeición de Trabayu, en relación a temes como:
-Que nun se realicen reconocimientos mélicos relativos al puestu trabayu que desempeñen les trabayadores (postures forzaes, llevantamientu de pesos, etc.), colo cual ye imposible l'aportación de xustificantes de dichos reconocimientos per parte de la empresa.
-Que ta sancionándose a les persones que promovieron les eleiciones sindicales con faltes graves y ensin xustificación denguna.
-Que la empresa nun suministra a les trabayadores el material necesariu pa realizar el trabayu nunes condiciones dignes mínimes d'hixene y seguridá.
-Que la empresa instala cámares de vídeo vixilancia per tola residencia ensin señalización nin indicación denguna.
-Que les trabayadores tán obligaes a desendolcar trabayos alministrativos fora la xornada llaboral.
Agora, dos trabayadores fueron sancionaes con un mes d’emplegu y sueldu y con quince díes d’emplegu y sueldu, respeutivamente, por faltas inesistente ya inventaes pola empresa.
Da la ¿casualidá? de qu'una de les trabayadores ye la Delegada Sindical de la Corriente Sindical d’Izquierda nel centru xerontolóxicu Xovellanos y la otra trabayadora ye afiliada del mesmu sindicatu. Amás, fueron les trabayadores que promovieron les eleiciones sindicales nel centru y denunció repetidamente, énte la Inspeición de Trabayu, les illegalidaes llaborales, los abusos empresariales, les sanciones inxustificaes, l'acoso llaboral, les amenaces y les coaiciones, per parte la empresa, sobre les trabayadores en xeneral, sobre les impulsores de la cellebración de les eleiciones sindicales y, especialmente, sobre les trabayadores pertenecientes al sindicatu Corriente Sindical d’Izquierda.
Les condiciones de trabayu pa estes trabayadores fáense insoportables (tando inclusive dalgunes d'elles de baxa por depresión, ansiedá, etc.), teniendo de soportar actitúes, per parte la empresa, tan graves como un siguimientu refechu per parte la supervisora desque entama la xornada hasta que termina, situándose inclusive a dos metros de les trabayadores.
Amás a estes trabayadores aisllase-yos sistemáticamente nel trabayu n'estancies onde elles s'atopen soles con pacientes con altu grau de dependencia. A estes trabayadores de la CSI amenacióse-yos delles vegaes col despidu y un “atente a les consecuencies, nun me va tremar la mano” pol fechu de promover les eleiciones sindicales pa tener un comité d'empresa y unes delegaes de prevención inesistentes hasta esi momentu.