Mas: "declárome máximu responsable de la iniciativa política" secundada polos voluntarios

Mas: "declárome máximu responsable de la iniciativa política" secundada polos voluntarios

El presidente de la Generalitat, Artur Mas, defendió'l so lideralgu del 9P: "Declárome máximu responsable de tomar la iniciativa política, buscar ya promover el procesu participativu, de facelo escuchando a la ciudadanía y a la mayoría d'alcaldes, y d'obedecer a iniciatives del Parlament qu'encamentaben a una consulta sobre'l futuru políticu de Catalunya".

   En rueda de prensa na Generalitat en declarando esti xueves nel Tribunal Superior de Xustícia de Catalunya (TJSC) como imputáu pol 9P, dixo nun entender por qué eso motiva una querella de Fiscalía de Catalunya, que nun yera favorable a interponela pero acabó faciéndolo porque "Fiscalía Xeneral del Estáu impúnxolo", razón pola que Mas negóse esti xueves a contestar les preguntes de Fiscalía.

   Recordó que'l Gobiernu central recurrió ante'l TC hores dempués de la primer convocatoria de la consulta, y tardó unos 15 díes en recurrir ante'l TC contra'l cambiu de formatu de la consulta que fizo entós la Generalitat, que la tornó en procesu participativu.

   El Govern fizo nesa quincena de díes la preparación del procesu "cola  responsabilidá que-y tocaba a l'alministración catalana", que resumió diciendo testualmente que la Generalitat collaboraba, informaba, suministraba servicios y materiales, daba esplicaciones a la opinión pública.

   "Pero verdaderamente nun daba ordes nin instrucciones", defendió'l presidente, y alegó que los voluntarios del procesu fueron los que secundaron entós la iniciativa orixinal de Mas.

   Mas recordó que'l 4 de payares recibió la segunda suspensión del 9P per parte del TC tres el recursu del Gobiernu central, "que pasara de la mofla pública de la iniciativa al abusu de poder" intentando albortar una iniciativa popular en manes de voluntarios y sin validez xurídica, dixo.

   Pa él, el procesu participativu foi consecuencia d'una "evidente iniciativa institucional y política, pero tamién d'una intensísima implicación ciudadana", porque ye combinación d'una iniciativa política institucional y la implicación ciudadana posterior, dende los voluntarios, que definió como auténticos executores del procesu.

   Dixo nun entender por qué eso motiva una querella de la Fiscalía Xeneral del Estáu --que tachó de desproporcionada--, y "en contra" de la postura inicial de la Fiscalía catalana.

   Amás, según el presidente, pol 9P habría que comparecer ante un Parlament pa dar cuenta d'eso, "pero nunca ante un tribunal, y muncho menos nuna causa penal".

   Mas consideró que'l 9P foi un éxitu pola so movilización ciudadana y pol so ecu internacional, y esi éxitu foi "lo que provocó estes querelles" que llevaron a les trés imputaciones. "Ye la rabia del ésitu del 9P per parte de distintes instituciones del Estáu español", añadió Mas.

Dejar un comentario

captcha