La llista independentista de Junts Pel Sí, qu'engloba a Convergència y ERC, quedaría a siete o ocho escaño de los 68 nos que ta mayoría absoluta del Parlament catalán, una cifra que sí podría algamar sumando los ocho diputaos que sacaría la Candidatura de d'Unitat Popular (CUP), según el barómetru preelectoral del Centru d'Investigaciones Sociolóxiques (CIS), qu'asitia como segunda fuerza a Ciutadans ente 19 y 20 escaños, empatada cola coalición Catalunya Sí Es Pot, formada por ICV, EUiA, Podemos, y Equo, fairíase con 18 o 19 representantes.
En concreto, l'estudiu, fechu públicu esti xueves, hores antes del entamu de la campaña electoral, otorga a la candidatura pola que se presenten el presidente de la Generalitat Artur Mas y el líder d'ERC, Oriol Junqueras, ente 60 y 61 escaños, unos ocho perbaxo de la llamada mayoría absoluta y diez menos que los 71 que sumaron CiU y ERC nes autonómiques del 2012, cuando los nacionalistes sacaron 50 y los independentistes 20.
Como segunda llista más votada figura la de Ciutadans, que dobla la so representación actual y pasa de 9 a 19 o 20 parlamentarios. Sigue, prácticamente empatada la llista de Podemos, con 18 o 19 escaños, frente a los 13 que teníen ICV y EUiA.
En cuartu llugar quedaría'l PSC, que nel 2012 sacó 20 diputaos, agora podría sacar ente 16 y 17 escaños, el PP tamién baxaría pasando de 19 a 12 o 13, y n'últimu llugar figura la CUP que gana cinco representantes y llega a los 8.
Del so llau, na primer convocatoria a la qu'acude en solitario, tres la rotura de la CiU, Unió Democràtica (UDC) nun llograría entrar nel Parlament.