Somos Carreño alvierte de la irresponsabilidá de l'alcaldesa énte'l proyeutu de perrera de Tamon

Somos Carreño alvierte de la irresponsabilidá de lalcaldesa éntel proyeutu de perrera de Tamon

Tres conocese na Comisión d'Urbanismu del pasáu llunes l'informe de la CUOTA no que cinca al proyeutu de construcción d'una macroperrera en Tamón, Somos Carreño alvierte sobre la irresponsabilidá de les declaraciones feches en prensa'l pasáu 9 d'agostu pola alcaldesa socialista Amelia Fernández. Neses declaraciones, enantes de que los afectaos y los demás grupos políticos tuvieren accesu a esi informe, anunciaba la decisión del equipu de gobiernu de refugar l'allugamientu de la perrera qu'aprobó hai agora un añu, siguiendo nesta ocasión l'informe desfavoratible emitíu pol Principáu.

Sicasí, anque la CUOTA refuga la construcción d'una vivienda incluyida nesi proyeutu por ser incompatible col calter non urbanizable de la parcela, lo cierto ye qu'almite tanto la guardería de perros y gatos como la clínica veterinaria por considerar qu'esos servicios son d'interés públicu. Ye evidente polo tanto que l'informe de la CUOTA nun cuestiona la parte cimera del proyeutu. 

Pa Somos Carreño l'alcaldesa socialista comete una irresponsabilidá anunciando de manera unillateral una decisión poco sofitada y qu'amás compete al Plenu del Ayuntamientu onde'l so grupu nun tien mayoría. Ensin dulda con estes declaraciones busca l'alcaldesa meyorar la imaxe abondo desdexada del gobiernu socialista en rellación con esti proyeutu que defendió la pasada llexislatura escontra la posición mayoritaria de los vecinos de la zona. Envede eso tendría qu'escuchar a toles partes y sobre manera a los vecinos directamente afectaos, estudiar allugamientos alternativos y con tolos datos sobre la mesa consensuar la decisión más afayadiza.

 

 

SOMOS CARREÑO ADVIERTE DE LA IRRESPONSABILIDAD DE LA ALCALDESA ANTE EL PROYECTO DE LA PERRERA DE TAMON

 

Tras conocerse en la Comisión de Urbanismo del pasado lunes el informe de la CUOTA relativo al proyecto de construcción de una macroperrera en Tamón, SOMOS Carreño advierte sobre la irresponsabilidad de las declaraciones realizadas en prensa el pasado 9 de agosto por la alcaldesa socialista Amelia Fernández. En dichas declaraciones, antes de que los afectados y los restantes grupos políticos tuvieran acceso a dicho informe, anunciaba la decisión del equipo de gobierno de rechazar la implantación de la perrera que aprobó hace ahora un año, siguiendo en esta ocasión el informe desfavorable emitido por el Principado.

Sin embargo, aunque la CUOTA rechaza la construcción de una vivienda incluida en dicho proyecto por ser incompatible con el carácter no urbanizable de la parcela, lo cierto es que admite tanto la guardería de perros y gatos como la clínica veterinaria por considerar que dichos servicios son de interés público. Es evidente por tanto que el informe de la CUOTA no cuestiona la parte más sustancial del proyecto.

Para SOMOS Carreño la alcaldesa socialista comete una irresponsabilidad anunciando de forma unilateral una decisión poco fundamentada y que además compete al Pleno del Ayuntamiento donde su grupo no tiene mayoría. Sin duda con estas declaraciones busca la alcaldesa mejorar la imagen bastante deteriorada del gobierno socialista en relación con este proyecto que defendió durante la pasada legislatura en contra de la posición mayoritaria de los vecinos de la zona. En lugar de ello debería escuchar a todas las partes y muy en especial a los vecinos directamente afectados, estudiar ubicaciones alternativas y con todos los datos sobre la mesa consensuar la decisión más adecuada.

 

Dejar un comentario

captcha