La secretaria xeneral del PP, María Dolores de Cospedal, dio instrucciones a los sos abogaos pa qu'estudien una demanda contra l'extesoreru del Partíu Popular Luis Bárcenas por asegurar que lo mesmo ella como Mariano Rajoy taben informaos "puntualmente" de la existencia de donaciones irregulares al PP. Si sigue alantre, trataríase de la so tercer demanda contra l'exsenador del Grupu Popular.
Nel so escritu de defensa, Bárcenas acusó al PP de contar un sistema de financiación paralelu dende, polo menos, 1982 nel que los órganos de dirección y xestión yeren "plenos conocedores" del orixe y destín de les donaciones y que Manuel Fraga, José María Aznar y Mariano Rajoy recibieron donativos mientres les sos presidencies.
L'extesoreru señala que, dende xunu del 2008 a xunetu del 2009 con Rajoy como presidente y Cospedal como secretaria xeneral, baxaron "enforma" los donativos d'empresarios que "veníen ayudando al PP". "Nesos seis meses, el tesoreru recibía directamente los donativos", añade.
Nesi periodu de tiempu, Bárcenas destaca que "reportó a les dos persones de les que dependía xerárquicamente: Rajoy y Cospedal", dao que "los secretarios xenerales taben informaos puntualmente de les cantidaes recibíes y el nome de los donantes pol tesoreru nacional".
VUELVE CALTENER "FECHOS FALSOS"
El númberu dos del PP aseguró a Europa Press que Luis Bárcenas "vuelve afirmar fechos falsos" que manquen el so honor. Si a lo último interpónse esa demanda, sería la tercer vez que va a los tribunales contra l'extesoreru del PP.
Asina, recuerda que la primer demanda valoróla la Audiencia provincial de Toledo y condenó a Bárcenas a cesar na intromisión del honor yá indemnizar a Cospedal, mientres que la segunda demanda, por acusala del cobru d'una comisión illegal de 200.00 euros, ta pendiente de resolución.