L'expresidente de la CEOE Gerardo Díaz Ferrán y el 'liquidador' de empresa Ángel de Cabo aceptaron cumplir una pena de cinco años y mediu y cinco años de prisión respectivamente pol vaciamientu del Grupu Marsans pa resalvar el pagu a los sos acreedores. Na primer sesión del xuiciu en contra de dambos y otros nueve persones la Fiscalía --que pidía 15 años pal empresariu-- les defenses y les acusaciones particulares algamaron un acuerdu de conformidá.
La Fiscalía considera que los acusaos almitieron la so participación nos fechos y collaboraron "na reintegración na masa concursal, d'activos que la so existencia desconocía".
El Ministeriu Públicu solicitaba 15 años de cárcel pa Díaz Ferrán, al qu'acusa de delitos d'alzamientu de bienes, concursu fraudulento, blanquéu de capitales ya integración en grupu criminal; ocho años y nueve meses pa Gerardo Díaz de Santamaría, fíu de Díaz Ferrán; y ocho año para De Cabo. Igual Díaz Ferrán que De Cabo alcuéntrense en prisión provisional por esta causa.
El fiscal Daniel Campos tamién acusaba al númberu dos de De Cabo, Iván Losada, que s'enfrenta a un pidimientu fiscal de 4 años y tres meses de cárcel, y a otros siete persones a les qu'imputa los delitos d'alzamientu de bienes y concursu fraudulentu. La Fiscalía pidía fiances por importe de más de 1100 millones en conceptu de responsabilidá civil.