El secretariu d'Estáu de Relaciones coles Cortes y voceru axuntu del Executivu, José Luis Ayllón, aseguró esti martes que devolver los recortes en sueldu, pagues estraordinaries o díes de llibre disposición que s'aplicaron nel 2012 "nun ta nos planes del Gobiernu nesti momentu".
Asina lo señaló en declaraciones nos pasiellos del Congresu, dempués de que dellos medios de comunicación publicaren que dende Moncloa s'estudien midíes de cara a les elecciones xenerales pa tratar de ganar l'apoyu del sector públicu, lo qu'incluyiría por casu la devolución del 75% de la paga estraordinaria eliminada nel 2012 o los llamaos 'moscosos' que tovía nun se devolvieron, ya inclusive plantegar una pequena subida salarial.
"Yo desconozo d'ónde surden eses informaciones, que nun tán nesti casu nos planes del Gobiernu", afirmó Ayllón, reconociendo que sintió "cierta sorpresa" al lleer el periódicu esta mañana.
Ante les repitíes preguntes de los periodistes sobre l'orixe d'estes informaciones, que publiquen dellos periódicos distintos, el secretariu d'Estáu señaló que-y cuesta "muncho" saber "cómo se xesten determinaes informaciones", y insistió en que "hai sorpresa nel Gobiernu porque lo publicao "nun forma parte nesti momentu de planes del Gobiernu".
OXETIVU, SUPERAR LA CRISIS
Amás, refugó la posibilidá de que les informaciones respuendan a les intenciones o deseos de dellos ministerios porque "el Gobiernu ye solidariu nes sos actuaciones y actúa de forma única a la de tomar decisiones", dao que "namás hai un Boletín Oficial del Estáu, un Conseyu de Ministros y una Comisión Xeneral de Secretarios y Subsecretarios".
A preguntes sobre si se descarta de forma definitiva devolver a los funcionarios les pagues y díes llibres retiraos, Ayllón sorrayó que ta respondiendo a una información concreta".
"Por supuesto que l'oxetivu del Gobiernu ye superar la situación económica que mos dexaron antes de la llexislatura. Fuimos tomando midíes que nos tán permitiendo volver crecer y a crear empléu, y yá hai menos desempleaos, más crecimientu económico, créase empléu en llugar de destruyise, y munches otres coses qu'hai que dir recuperando. Pero vuelvo insistir: Esa información nesti momentu nun ta nos planes del Gobiernu", atayó Ayllón.