El secretariu xeneral del PSOE, Pedro Sánchez, anunció esti llunes que nes próximes selmanes va poner en marcha un equipu d'asesores, cola presencia de "munchos independientes", pa ellaborar el programa electoral col que va presentase a les próximes elecciones xenerales, y que "polo menos seya un programa de gobiernu pa diez años"
Nuna entrevista na Cadena Ser, recoyida por Europa Press, Sánchez esplicó qu'esti equipu va tener "espertos n'economía, empléu, xusticia" y persones tamién "referentes nel mundu de la ética y de la universidá", que van ayudar" al PSOE "na ellaboración" d'esi programa ambiciosu, valiente, constructivu, que precisa España "pa los próximos non cuatro años, sinón diez años".
Será, dixo, un equipu con xente "de fuera y de dientro del partíu", como asocedió "a nivel municipal y autonómicu", como cola candidatura d'Ángel Gabilondo na Comunidá de Madrid. Según esplicó, nos próximos díes y selmanes va vese que "va haber munchos, munchos independientes que decidieron dar el pasu" y acompañar al PSOE nesa aventura "de tresformar España y ponela nel camín de la prosperidá".
FAI FALTA UN GOBIERNU EXEMPLAR"
Amás, Sánchez respondió a les palabres del presidente del Gobiernu, Mariano Rajoy, que lu acusó de nun respetar la voluntá democrática de los ciudadanos colos pactos postelectorales. Al so xuiciu, esto ye "gravisimo", porque España "precisa un Gobiernu y un presidente del Gobiernu exemplar" que "construya la so alternativa en base a propuestes positives".
Por eso, volvió defender "la revolución del respetu" pola qu'abogó esti domingu nel discursu tres la so proclamación, pa dexar atrás "la descalificación, l'insultu y el mieu" nel que ve "instaláu" a Rajoy.
Sánchez tamién esplicó por qué quiso facer esti discursu acompañáu por una gran bandera d'España proyectada a la so espalda tres la so proclamación. "Ye la bandera cola que la mio xeneración creció na democracia, pola que llucharon los mios padres y la xeneración de los mios padres, la que la xeneración de los mios güelos nun pudo ver mientres la dictadura", dixo.
Sánchez esplicó qu'esta bandera une a los españoles en valores como la llibertá, la igualdá y la xusticia social y esplicó que lo que quería tresmitir ye que'l PSOE la sienta "como mesma, sin esclusiones".
"Ye tan nuesa como del restu", calcó, insistiendo en que si'l cambiu que proponen los socialistes ye'l qu'una, lo primero que quieren faer ye "reivindicar esa bandera".
Tamién en Cataluña, Sánchez apostó por facer un discursu d'una España "que demuestre que ye capaz de reformase pa siguir defendiendo los valores qu'abracen la mayoría de los catalanes", la solidaridá y un futuru meyor, puesto que, según dixo, Cataluña ye una de les sociedaes "más estremaes pola desigualdá" y eso ta rellacionao colos recortes que'l Gobiernu catalán aplicó a la sanidá, la educación y les polítiques d'empléu.
Sánchez acusó lo mesmo al presidente catalán, Artur Mas, como al presidente del Gobiernu, Mariano Rajoy, de tar "más nos cálculos electorales" qu'en resolver los problemes, "sin entender la ruina colectiva a la que llevaron esos cálculos".