L'Axencia Tributaria abrió una investigación interna sobre la filtración de la declaración de la renta de la presidenta del PP de Madrid y candidata a l'Alcaldía de la capital, Esperanza Aguirre, correspondiente al 2013, según informó'l Ministeriu de Facienda y Alministraciones Públiques.
L'oxetivu d'esta investigación ye "resolver la posible existencia d'una revelación d'información tributaria amparada pol deber del precuru qu'esixe l'artículu 95 de la Llei Xeneral Tributaria".
El Ministeriu dirixíu por Cristóbal Montoro aseguró que "llamenta la revelación d'información tributario de cualquier contribuyente, fechu que ta prohibíu pol ordenamientu xurídicu vixente".
Nesti sen, esclara que s'abrirá la investigación pola información publicada nun mediu de comunicación en relación cola supuesta declaración de la Renta de les Persones Físiques d'Esperanza Aguirre, "y ante la eventualidá de que nun conste cola conformidá del contribuyente".
La mesma Aguirre treslladóse esti xueves a la Fiscalía Xeneral del Estáu pa encamenta-yos qu'investiguen la filtración. 'Infolibre' recueye esti xueves la so declaración de la renta del añu 2013 y, según el diariu, ganó 369.000 euros pol so trabayu en Seeliger & Conde y otros 5.000 "en xuegos d'azar".