Les multes de tráficu aumentaron un 80 por cientu mientres los llamaos años de la crisis (ente'l 2007 y el 2013), nos que se recaudó un total de 29 millones d'euros, frente a los 16 millones que se rexistraron ente los años 2000 y 2006, según destaca l'estudiu 'Multes de Tráficu, ¿recaudación o reeducación?', ellaboráu pola Fundación Llinia Directa.
Esta situación produzse a pesar del descensu de la movilidá y l'estancamientu del parque de vehículos, recordó'l director xeneral de la fundación, Francisco Valencia. Sicasí, indicó que les causes d'esti fenómenu "tan complexu" nun se deben achacar namás a la intención recaudatoria, sinón "al endurecimientu del sistema sancionador que supunxo la entrada en vixencia del carné por puntos y que, con otres midíes, fizo posible una reducción del 65 por cientu nel númberu de finaos".
Nesti sen, destacó que coincidiendo cola puesta en marcha del carné por puntos rexístrase un repique sancionador (nel añu 2011) que nos dos años siguientes estabilízase y, hasta, produzse una cayida de les sanciones.
Col so estudiu, Fundación Llinia Directa tamién acaba col mitu de que la Dirección Xeneral de Tráficu (DXT) ye l'Alministración que más recauda y más sanciona, como cree'l 60 por cientu de los encuestaos. Asina, los datos demuestren que los conceyos sancionen hasta 6 veces más qu'a DXT, hasta algamar el 75 por cientu del total de les multes de tráficu, un porcentaxe equivalente a 26 millones de sanciones al añu. El departamentu que dirixe María Seguí tramita'l 15 por cientu del total de les denuncies.