El balance de muertos pol devastador terremotu de 7,9 na escala Richter del pasáu sábadu en Nepal superó yá la barrera de los 5.000, la metá de los hasta 10.000 finaos que podría dexar según les previsiones del so primer ministru, Sushil Koirala.
Según informó'l Centru Nacional d'Operaciones d'Emerxencia, que depende del Ministeriu del Interior, hasta'l momentu contabilícense 5.057 muertos, 10.915 firíos y más de 454.000 desplazaos.
Mentanto, los llabores de busca y rescate siguen xugando col tiempu en contra, yá qu'a midida que pasen les hores les posibilidaes d'atopar sobrevivientes con vida baxen, magar en traxedies asemeyaes hubo casos milagrosos de persones topaes con vida más d'una selmana dempués.
A la yá de por sí complicada situación, que tien superáu al Gobiernu de Nepal, sumóse nes últimes hores la intensa lluvia, lo que complica tovía más la delicada busca de sobrevivientes baxo los escombros a que quedaron reducíos los edificios en Katmandú y n'otres zones.
El Gobiernu nepalín movilizó a la práctica mayoría de les sos fuerces de seguridá nos llabores y tamién ta contando con un importante apoyu de los sos vecinos d'India y China, qu'enviaron dellos equipos de rescate a dellos puntos, asina como ayuda humanitario.
"Nun táis solos nesta traxedia. Vamos facer tolo posible lo mesmo en materia de rescate como d'asistencia y verdaderamente vamos tar ehí cuando reconstruyáis les vueses vides", aseguró esti martes el primer ministru indiu, Narendra Modi.
Miles de nepalinos pasaron la so tercer nueche albentestate en perdiendo les sos cases o por medrana que puean venise embaxo ante los continuos retruques de distinta intensidá. Munchos tán tratando d'abandonar Katmandú, pero igual l'aeropuertu que les carreteres tán colapsaos.
Foto: David Herrán.