La dirección nacional del PP considera que l'exministru y actual embaxador en Londres, Federico Trillo, y el voceru d'Economía del partíu nel Congresu, Vicente Martínez-Pujalte, ofrecieron esplicaciones dempués de que se publicara que recibieron pagos d'una constructora d'obra pública por trabayos d'asesoría.
"Dieron esplicaciones ellos y a elles remítome", declaró nos pasiellos del Congresu'l vicesecretariu d'Organización y Electoral del PP, Carlos Floriano, al preguntes por esti asuntu.
Trillo y Pujalte cobraron d'una constructora especializada n'obra pública mientres yeren diputaos del Congresu, que dexa estes actividaes estraparlamentaries. El casu salió a la lluz nel marcu de la investigación de l'Axencia Tributaria sobre la trama d'ayudes a parques eólicos de Castiella y Lleón.
En concreto, el que fuera ministru recibiera 354.560 euros en casi trés años y Pujalte unos 75.000 en pocu más d'un añu. Dambos aseguraron que declaren tolos ingresos de los sos despachos, lo mesmo al Congresu como a Facienda y que nun recibieron nenguna comunicación nin de l'Axencia Tributaria nin de la Fiscalía Anticorrupción.