Aguirre defende la dimisión de Moreno tres la llombada d'Andalucía

Aguirre defende la dimisión de Moreno tres la llombada dAndalucía

  La presidenta del PP de Madrid y candidata a l'Alcaldía, Esperanza Aguirre, defendió esti llunes la dimisión del candidatu del PP a la Xunta d'Andalucía, Juan Manuel Moreno, tres los resultaos collechaos nes elecciones d'esti domingu, onde'l PP-A perdió 500.000 votos pasando de 50 a 33 escaños, el so peor datu en 25 años.

   Anque Aguirre nun intervino na xunta del Comité Executivu Nacional que presidió Mariano Rajoy, mientres la so estancia en 'Génova' treslladó a dellos cargos del PP que Moreno tendría qu'abandonar el so puestu al frente del PP andaluz, según indicaron a Europa Press fontes 'populares'.

   Aguirre nun foi tan lloñe nes sos declaraciones públiques, onde nun llegó a reclamar esa dimisión. Sicasí, sí que destacó que Moreno "nun foi a superar l'estigma del so nomamientu a deu" pa ser el candidatu autonómicu.

   "A la mio manera de velo, si Juan Manuel saliera escoyíu nun congresu abiertu con dellos candidatos, tuviera munchu más tiempu de dase a conocer n'Andalucía", caltuvo Aguirre en Telemadrid, onde reconoció, sicasí, que Moreno fizo una campaña "bien bona" y "ganó los alderiques".

 

RAJOY: "UN GRAN LÍDER" QUE TIEN "TOL MIO APOYU"

   Mientres la xunta del Comité Executivu Nacional el mesmu presidente del Gobiernu salió en defensa de Moreno, asegurando qu'un añu dempués de la so designación tornó en "un gran líder" que cuenta col apoyu. "Ye un líder con una proyección de futuru, un escelente políticu y cuenta con tol mio apoyu", recalcó Rajoy, según fontes del PP.

   La designación de Moreno como líder del PP andaluz --tres la marcha de Javier Arenas-- foi una decisión personal de Rajoy y, ello ye que fontes cercanes a la secretaria xeneral del PP, María Dolores de Cospedal, nun tapecieron nel so momentu que la so apuesta yera'l daquella secretariu xeneral del partíu y alcalde de Tomares, José Luis Sanz.

Dejar un comentario

captcha