El Gobiernu griegu tien previsto solicitar esti miércoles una ampliación del préstamu acordáu colos sos socios europeos, según informaron fontes cercanes a la negociación a dellos medios de comunicación griegos.
Según el diariu helenu 'To Vima', Grecia va proponer una estensión del creitu, que non del programa de rescate, mientres un plazu de seis meses, ayuda que va tener tamién unes condiciones.
Pela so parte, 'ekathimerini' informó que, tres el fracasu de la xunta del Eurogrupu del llunes, siguieron calteniéndose conversaciones ente'l Gobiernu helenu y les instituciones europees.
Los ministros d'Economía de la eurozona dieron de plazu hasta'l vienres al Executivu griegu pa que decida si pide una nueva prórroga al actual rescate, que vence'l próximu 28 de febreru, col fin de disponer de más tiempu pa negociar un nuevu programa d'asistencia financiera.
Pela so parte, el ministru de Finances griegu, Yanis Varoufakis, repitió que'l so Gobiernu nun va aceptar una prórroga del actual rescate por considerar que ye "parte del problema y non de la solución" y avisó al Eurogrupu de que d'un ultimátum "nunca sal nada nuevo".
Nesti sen, insistió en qu'Atenes refuga la esixencia del Eurogrupu de prorrogar l'actual rescate, dao que ye "parte del problema y non de la solución", pero sí se mostró dispuestu namás a pidir una prórroga de cuatro meses del préstamu que-y concedió l'Eurogrupu con un condicionalidá "bien concreta y precisa".