Hervé Falciani, l'informáticu y exempléu del bancu HSBC autor de la filtración de los datos sobre les práctiques d'evasión fiscal realizaes por algunos de los clientes de la filial suiza del bancu aseguró que la información aparecida en dellos medios hasta agora namás supón "la punta del iceberg".
"Nun ye más que la punta del iceberg", señala Falciani nuna entrevista concedida al diariu francés 'Le Parisien' al esplicar que los periodistes namás accedieron "a parte" de los datos, mientres que los fiscales accedieron a muncho más.
El casu conocíu como 'Swissleaks' salió a la lluz esti fin de selmana al conocese al traviés d'informaciones publicaes por medios como 'El Confidencial', 'The Guardian', 'BBC' y 'Le Monde' en collaboración col Consorciu Internacional de Periodistes d'Investigación (ICIJ) qu'identificaron a 106.000 clientes de la entidá procedentes de 203 países.
"Por supuesto, hai más", apunta Falciani, que señala qu'existen "millones de transacciones llistaes na documentación proporcionada. "Estes cifres dan una idea de lo que podría tar baxo l'iceberg", añade.