El voceru del comité de campaña del PP, Pablo Casado, encamentó a PSOE y Podemos esclarar antes de les elecciones si taríen dispuestos a unise pa gobernar y afirmó que l'adversariu del PP, más qu'ún o otru partíu, ye l'astención.
En declaraciones a la Cadena Ser recoyíes por Europa Press, Casado esplicó que, al so xuiciu, la encuesta nun reflexa la realidá del votu al conxuntu de la izquierda, un 56 por cientu si suma la estimación de votu al PSOE y a Podemos, recordando que nin en 1982 la suma de socialistes y comunistes superó'l 51-52 por cientu.
La encuesta publicada'l miércoles pol CIS dexa al PP como primer partíu con una estimación de votu del 27,3%, con Podemos en segundu llugar y unes espectatives del 23,9% y el PSOE cayendo a la tercer plaza con un 22,2%.
Amás, el 'popular' destacó que'l sondéu reflexa un 30 por cientu d'indecisos y apuntó que con llograr l'apoyu de namás un 10 por cientu d'esi 30 el PP tendría "mayoría bastante de gobiernu".
A ello súmase que tolos partíos de Gobiernu suelen tener una parte de votu tapecío, n'España y n'otros países, y por too ello avanzó que'l so partíu va centrase en movilizar a los que güei decántense pola astención pero "nun marcharon a nengún partíu".
El PP confía en recuperalos y pa ello punxo en valor que'l suyu ye un "partíu uníu", non como IU, que se rompió en Madrid; el PSOE, onde non toos apoyen al secretariu xeneral Pedro Sánchez; o Podemos, onde destacó que n'Aragón el secretariu xeneral, Pablo Iglesias, apoya a una candidata a dirixir el partíu que de xuru nun va llograr mayoría.