El Conseyu de Gobiernu del Bancu Central Européu (BCE) decidió dexar d'aceptar como garantía la deuda de Grecia nes sos operaciones de liquidez al considerar que nestos momentos nun ye posible asumir que la evaluación del plan de rescate del país helenu vaya a rematar con éxitu, anunció la institución, que d'esta manera lleva a los bancos griegos a financiase al traviés de la llinia de liquidez d'emerxencia facilitada pol bancu central nacional.
"El Conseyu de Gobiernu del BCE decidió llevantar la suspensión qu'afectaba a los instrumentos emitíos o garantizaos por Grecia que-yos permitía utilizase nes operaciones de política monetaria a pesar de nun cumplir colos requisitos mínimos de rating", esplicó'l bancu central nun comunicáu.
"La decisión del Conseyu de Gobiernu básase nel fechu de que nesti momentu nun ye posible asumir una conclusión esitosa de la evaluación del programa (de rescate)", xustificó l'institutu emisor.
D'esta manera, aquelles entidaes que nun tengan de collateral bastante según los criterios del BCE van poder atender les sos necesidaes de liquidez al traviés de la llinia d'asistencia d'emerxencia (ELA) al traviés del respectivu bancu central nacional y nel marcu de la regulación del Eurosistema.
La decisión del Conseyu de Gobiernu del BCE, que recuerda a l'adoptada pola institución en febreru del 2012, condena a los bancos griegos a depender de la liquidez d'emerxencia facilitada pol Bancu de Grecia. Esta llinia d'asistencia tien un costu pa les entidaes sensiblemente superior al de los fondos proporcionaos directamente pol BCE y tien que sometese dacuando a l'autorización del restu de miembros del Conseyu de Gobiernu del BCE.
Na mañana d'esti miércoles, el presidente del BCE, Mario Draghi, caltuvo un alcuentru col ministru de Finances de Grecia, Yanis Varoufakis, que calificó la xunta como "productiva" y espresó la so confianza n'algamar una solución de forma rápida.