El Sporting y el Oviedo esperan instrucciones de Antiviolencia para actuar contra sus ultras

El Sporting y el Oviedo esperan instrucciones de Antiviolencia para actuar contra sus ultras

Real Sporting de Gijón y Real Oviedo están a la espera de recibir alguna comunicación oficial de la Comisión Antiviolencia requiriendo cualquier tipo de medida contra sus respectivos grupos ultras, Ultra Boys y Symmachiarii, para tomar una decisión al respecto.

   Fuentes de ambos equipos han confirmado a Europa Press que nadie de Antiviolencia ni de Delegación de Gobierno se ha puesto en contacto oficialmente con ambas entidades sobre este asunto.

   En el caso del conjunto gijonés, el club no ha ofrecido ninguna información al respecto del desalojo de material que miembros de Ultra Boys realizaron este miércoles de la zona que ocupan dentro del estadio El Molinón, del que este jueves informa el diario La Nueva España.

   Por parte del conjunto oviedista, se ha explicado que están en contacto continuo con las autoridades policiales y que mientras no tengan ninguna comunicación al respecto no tienen previsto tomar ninguna medida similar en el caso los locales ocupados por sus ultras.

   La Comisión Antiviolencia está estudiando estos días diferentes medidas restrictivas a tomar contra los grupos ultras violentos de los clubes de fútbol españoles, tras el fallecimiento este domingo de un miembro del colectivo Riazor Blues, del Deportivo de A Coruña, en un enfrentamiento contra el Frente Atlético, antes del partido que su equipo iba a disputar contra el Atlético de Madrid.

 

 

 

 

Real Sporting de Xixón y Real Uviéu tán a la espera de recibir dalguna comunicación oficial de la Comisión Antiviolencia requiriendo cualquier tipu de midida contra los sos respectivos grupos ultres, Ultra Boys y Symmachiarii, pa tomar una decisión al respecto.

   Fontes d'ambos equipos confirmaron a Europa Press que naide d'Antiviolencia nin de Delegación de Gobiernu púnxose en contactu oficialmente con ambes entidaes sobre esti asuntu.

   Nel casu del conxuntu xixonés, el club nun ofreció nenguna  información al respecto del desagospiu de material que miembros d'Ultra Boys realizaron esti miércoles de la zona qu'ocupen dientro del estadiu El Molinón, del qu'esti xueves informa'l diariu La Nueva España.

   Per parte del conxuntu oviedista, esplicóse que tán en contactu continuu coles autoridaes policiales y que mientres nun tengan nenguna comunicación al respecto nun tienen previsto tomar nenguna midida asemeyada nel casu del llocal ocupáu polos sos ultres.

   La Comisión Antiviolencia ta estudiando estos díes distintos midíes restrictives a tomar contra los grupos ultres violentos de los clubes de fútbol español, tres el fallecimientu esti domingu d'un miembru del colectivu Riazor Blues, del Deportivu d'A Coruña, nun enfrentamientu contra'l Frente Atléticu, antes del partíu que'l so equipu diba disputar contra l'Atlético de Madrid.

 

Foto: David DeKat.

Dejar un comentario

captcha