FCC acordó llanzar l'ampliación de capital de 1.000 millones d'euros cola que l'empresariu mexicanu Carlos Slim va tornar en sociu de referencia del grupu, qu'amás cola operación recapitalizaráse y va baxar la so deuda pa entamar nel 2015 una nueva etapa de crecimientu.
La compañía de construcción y servicios acordó na xunta del so conseyu celebrada esti xueves poner en marcha l'ampliación. La so accionista de control, Esther Koplowitz, selló l'acuerdu pol que Slim va suscribir la metá de la emisión.
Según lo aprobao pol máximu órganu de xestión de FCC, en virtú de l'ampliación, el grupu va emitir 133,26 millones de nueves acciones, con un preciu de 7,5 euros por títulu.
Esti importe ye un 50% inferior en comparanza col preciu de 15,305 euros a aquél col que les acciones de la constructora acabaron la xornada de Bolsa d'esti miércoles.
Los accionistes de la empresa van tener derechu a facese con 1,048 nueves acciones por caúna de les que cuenten nesti momentu, esto ye, van poder llograr 43 títulos por cada 41 que yá tengan.
Con esta ampliación, FCC busca retayar el so endeudamientu pa, xunto cola acabación del so plan de desinversión d'activos y de saniamientu, poder entamar nel 2015 una nueva etapa de crecimientu con un nuevu plan estratéxicu.
En concreto, la compañía va destinar el gruesu del capital que capte cola operación a amortizar gran parte d'un préstamu de 1.390 millones d'euros que-y supón un eleváu y creciente tipu d'interés (del 11%, que pasu ente pasu subirá al 16%) y que nel 2018 da derechu a la banca acreedora a recapitalizalo.