El momentu llegó, Isabel Pantoja yá recoyó la notificación na que se comunica que tien 10 díes pa ingresar de manera voluntaria en prisión si nun fai frente al pagu de la cuantiosa multa de 1.147.148,96 euros. Foi esta mañana cuando la tonadillera averóse a los xulgaos d'Alcobendas pa recoyer la tarrecida notificación.
Isabel Pantoja llegaba a dichos xulgaos. Los díes entamen y tamos a día 9 d'ochobre, colo que'l plazu va acabar el próximu 23 d'ochobre según informaba Albert Castillón n'Espejo Público.
Anque Carmen Pardo pal mesmu programa matizaba que, la cuenta atrás empezaría a partir de mañana, polo que la fecha llenda ponse nel día 24. Y ye que si toos pensábamos que sería'l 19, el collaborador del programa mañaneru d'Antena 3 esplicaba que los sábados y domingos nun se cuenten y namás se cuenten los díes llaborables. Tou un completu baile de díes.
La cuenta trás yá entamó pa la tonadillera y el pagu de la friolenta multa tovía nun se produxo. Paloma Barrientos esplicaba n'El Programa d'Ana Rosa que nun tien por qué pagase tola cifra de golpe y que pue fraccionase dichu pagu. Sicasí, esta mañana Carmen Pardo esplicaba n'Espejo Publico que'l pagu tien que ser total.
Pero'l que la multa se pague nun llibraría a Isabel Pantoja de la cárcel, dao que va ser la mesma Audiencia la que dictamine realmente si entra en prisión, tovía pagando.