Alicante (E.P.) .-La plataforma Stop Desahucios paralizó esti llunes el desallugu d'una familia compuesta por una pareya con dos menores de 3 y 6 años na cai Maestru Luis Torregrosa, nel barriu El Pla d'Alicante. Según esti coleutivu, la comisión xudicial otorgó a la familia una moratoria de 20 díes pa qu'abandonen esti pisu, onde viven d'arriendu.
Asina, un voceru de la organización manifestó en declaraciones a los medios qu'ente "300 y 400 persones", ente persones del colectivu y la "importante ayuda vecinal", concentráronse na puerta de la vivienda d'esta familia pa torgar que la desallugaren. Nesti sen, dixo que yera "risible" la moratoria de 20 díes otorgada pola comisión xudicial "pa que esa familia vaya a la cai".
Coles mesmes, según informó esta organización nun comunicáu, "esta familia vivía d'arriendu nesa casa, executóse al que yera'l propietariu, y yá s'intentó desallugalos dos veces". Coles mesmes, aseguró que los afectaos "solicitaron en repitíes ocasiones una vivienda social al EIGE y al Patronatu de la Vivienda d'Alicante, pero nun llograron, como tolos que la soliciten, nengún resultáu".
Dende Stop Desahucios criticaron que'l bancu propietariu de la vivienda "quier especular cola propiedá", y señalaron qu'esta entidá "qu'executó" el desahuciu, trespasó la vivienda a unos Fondos de Titulación d'Activos pa desentendese del desallugu, alegando que yá nun ye propiedá de la mesma". Sicasí, según la plataforma "sigue perteneciendo a esti bancu desahuciador".
Nesti sen, estes fontes culparon a la entidá bancaria, por "querer tener la vivienda vacia pa especular con ella cuando xuba'l so preciu", asina como los políticos "corruptos que nun s'esmolecen pol pueblu" y que-yos da igual que dos neños de 3 y 6 años queden na cai". "Hai viviendes vacies públiques n'Alicante, y lo que tán faciendo ye vendiéndoles a los fondos públicos, en cuenta de dá-yosles a la xente necesitada", denunciaron.
En Stop Desahucios tamién apuntaron que la Xusticia "ye responsable d'esta situación porque un xuez nun puede mandar una orde de llanzamientu a una familia, con dos rapacinos, ensin tener alternativa habitacional". "Cómo va tener drechos un menor si lu tires a la cai", cuestionóse un voceru de l'asociación.
La plataforma pidió que "dexen esta propiedá a una familia que ta ellí viviendo y la ta curiando" porque "nun hai nengún delitu, nun ye furtu porque nun furtiaron nada, nun ye robu porque nun garraron el 1ºA y lu llevaron, y nun ye un delitu d'usurpación, ye a cencielles vivir y usar una cosa".
PROTESTA FRENTE AL CONCEYU
Tres frenar el desallugu, una comitiva de Stop Desahucios treslladóse hasta la plaza del Conceyu pa protestar frente a la casa consistorial y pidir a los poderes públicos que "protexan a estes families ensin ingresos con neños pequeños, que tienen dificultaes pa pagar lluz y agua" y "que miren un poco polos sos ciudadanos, non solamente polos sos bolsos".
"Que la probeza enerxética nun siga funcionando nesti país, que la vivienda pública se-y dea a les persones que de verdá les necesiten y que nun seya mercancía ente corruptos", solicitó un voceru d'esta organización.