Los primeros camiones con ayuda rusa pal este d'Ucrania avanzaron esti xueves hacia la frontera, tres una selmana bloquiaos poles discrepancies ente Moscú y Kiev sobre'l conteníu y destinatarios d'esti envíu.
Los vehículos pasaron el primer control rusu, según un periodista de l'axencia Reuters que nun pudo verificar si estos camiones cruzaron al país vecín o los frenaron a la so llegada al puestu de verificación controláu por Ucrania.
Nos últimos díes, Moscú insistió en que la misión namás tien fines pacíficos y dixo que namás quier ayudar a los civiles atrapaos pol conflictu.
EL CICR enviara a 35 trabayadores pa tratar de desbloquiar esta ayuda. La organización internacional esperaba empezar a últimos del miércoles les inspecciones de la carga, que de siguío diba treslladase a la rexón ucraniana de Lugansk.
A pesar de que'l CICR yá comprobara carreteres, llograra "garantíes de seguridá" y ficiérase con un permisu inicial "d'autoridaes locales", produxéronse "decisiones d'últimu minutu" per parte d'Ucrania que van retrasar el procesu, esplicó un voceru del Comité, Ewan Watson, en declaraciones a Reuters.
Foto: CICR. © Cruz Roja de Ucrania / V. Sherbanyuk