El director de la Oficina Antifraude de Catalunya (OAC), Daniel d'Alfonso, anunció que contemplen denunciar o querellase contra'l sindicatu Manos Limpias por acusalos de nun investigar denuncies sobre viaxes de coches oficiales a Suiza mientres los 23 años de Jordi Pujol al mandu de la Generalitat.
Nuna entrevista de Rac 1 recoyida por Europa Press, D'Alfonso aseguró: "Ye mentira dafechu. Y si esti señor nun se desdiz de lo que dixo, vamos ser nós los que vamos interponer una querella por calumnies ya inxuries, o si amplíen la denuncia nós vamos acudir dempués por denuncia d'acusación falsa".
"Nós nun recibimos nunca nin una sola denuncia sobre Jordi Pujol, nin de los coches oficiales que supuestamente llevaben dineru pa Suiza. Ye mentira", insistió.
Sobre'l secretariu xeneral, Miguel Bernad, declaró: "Nun digo que tenga mala fe, pero pue ser que lu engañaren".
Nesti sen, aseguró que siempre investiguen cuando reciben una denuncia: "fui 25 años xuez de la Estaya Penal de l'Audiencia de Barcelona y nun toi dispuestu a permitir que nesti momentu de la mio vida venga un señor a desfacer tolo que me costó tanto ganar, que ye la credibilidá profesional".
Confirmó que la exmoza de Jordi Pujol Ferrusola, María Victoria Álvarez, acudió trés díes en marzu del 2013 a la OAC pa denunciar fechos vinculaos al primoxénitu de los Pujol y que'estes declaraciones treslladáronse al xuez de l'Audiencia Nacional Pablo Ruz y a la Fiscalía Anticorrupción.
Según d'Alfonso: "Álvarez buscaba un protagonismu desaforáu, porque por más veces qu'intentamos garrar datos concretos, ella nun concretaba nada, ella falaba como si tuviera nun café, esto nun ye abondo, solo mos dio un par de datos, que son los que pudimos tomar pa faer una llinia d'investigación".
Indicó que la exmoza de Pujol fíu --"que buscaba dineru o protagonismu"-- entregó-yos un ordenador y un teléfonu móvil, d'onde sacaron tola información y namás dieron con dos datos relevantes y el restu yera "palabrería".