El Gobiernu autorizó a Repsol la execución de sondeos exploratorios d'hidrocarburos en Canaries

El Gobiernu autorizó a Repsol la execución de sondeos exploratorios dhidrocarburos en Canaries

El Ministeriu d'Industria, Enerxía y Turismu autorizó a Repsol Investigaciones Petrolíferes la execución de sondeos exploratorios nos permisos d'investigación d'hidrocarburos denominaos 'Canaries 1' a 'Canaries 9', asitiaos nel océanu Atlánticu, frente a les mariñes de Fuerteventura y Lanzarote. Asina consta nuna resolución de la Dirección Xeneral de Política Enerxética y Mines publicada esti martes nel Boletín Oficial del Estáu (BOE).

   En concreto, la titularidá actual del permisu correspuende a les sociedaes Repsol Investigaciones Petrolíferes, Woodside Energy Iberia y RWE Dea AG, nunos porcentaxes del 50%, 30% y 20%, respctivamente, actuando la primer d'elles como operador.

   El proyectu consiste na realización de dos sondeos, más un continxente a los resultaos de los dos primeros, nos permisos denominaos 'Canaries 1' a 'Canaries 9', alcontraos na cuenca atlántica de Canaries y, hasta'l momentu, inesplorada por sondéu.

   El so oxetu ye investigar la existencia d'hidrocarburos na cuenca, siendo l'oxetivu principal depósitos arenosos turbidíticos del Terciariu y Cretácicu.

   Los trés sondeos autorizaos llámense Sandía, Chirimoya y Zanahoria, y el más cercanu d'ellos va tar a 50 kilómetros de la mariña. El primeru alcuéntrase baxo una llámina d'agua de 870 metros y a una fondura total de 3,1 kilómetros, asina como a a 55,5 kilómetros de la costa.

   El segundu, a 1,1 kilómetros baxo'l mar, va algamar una fondura de 3 kilómetros y va tar a 50 kilómetros de la mariña, mientres que'l terceru, a 55 kilómetros de la mariña, va tar baxo una llámina d'agua de 1,02 kilómetros y va llegar a fondures totales de 6,9 kilómetros.

Dejar un comentario

captcha