Barcelona. E.P.- El PP catalán volverá desmarcase esti añu de los actos institucionales de la Diada y va celebrar el segundu añu una conmemoración propia'l 11 de setiembre, una ausencia cola que quieren protestar polo qu'entienden ye una apropiación de la fiesta nacional de Catalunya per parte de los independentistes.
Nuna entrevista d'Europa Press, la líder de los populares en Catalunya, Alicia Sánchez-Camacho, llamentó que'l presidente de la Generalitat, Artur Mas, CiU y ERC "tean apoderándose de tolos símbolos colectivos" coles mires de tornar la Diada nuna fiesta independentista.
"Que l'oxetivu seya tornar el 11 de setiembre nuna fiesta independentista ye traicionar el 11 de setiembre como fiesta de tolos catalanes", censuró, y remarcó que'l so partíu nun va acudir a nengún actu oficial del Govern nin del Parlament porque vistió d'independentismu la Diada.
La dirixente popular acusó a CiU de "traicionar el sentimientu de tolos catalanes apoderándose de la Diada como una fiesta independentista", y criticó qu'esos festexos finánciense colos impuestos de toos, tamién d'aquellos ciudadanos que nun son partidarios de la secesión.
"Nun queremos que mos quiten les nueses fiestes y los nuesos símbolos colectivos", abondó Camacho, qu'esplicó que l'actu que van celebrar los populares va valir pa reivindicar el 11 de setiembre como una fiesta plural, tal como ficieron nel 2003 cuando la primer vez convocaron un actu na plaza'l rei de Barcelona.