L'oscarizáu Jamie Foxx va interpretar Mike Tyson na película que va llevar a la gran pantalla les andances dientro y fuera del cuadriláteru del míticu y polémicu exboxeador.
La película, que según informa Variety tovía nun tien títulu, va contar con guión de Terence Winter ('El lobo de Wall Street', 'Boardwalk Empire', 'Los Soprano') y con Rick Yorn, l'axente de Foxx, como productor.
El proyectu ta tovía dando los sos primeros pasos y esti añu nun cuenta con un gran estudiu que lu apoye, anque col tirón mediáticu de Tyson y la presencia de Winter y sobremanera de Foxx, nun tendría que ser difícil que pronto llogre un distribuidor.
Tyson y Foxx son prácticamente de la mesma edá, asina que pa que l'actor diera vida nos sos años d'éxitu -cuando'l púxil malpenes tenía 20 años- sería necesario remocicalu en pantalla utilizando técniques de CGI, tal como apuntó'l mesmu Tyson nuna entrevista.
"Yo y Jamie Foxx tamos falando y vamos facelo. Él tien más o menos la mio mesma edá, asina que nun podría interpretame más mozu pero agora tienen un nuevu sistema pa llogralo", afirmó en declaraciones al Daily Mirror.
UNA BESTIA DIENTRO Y FUERA DEL RING
Ún de los deportistes más polémicos de les últimes décades, la historia de vida de Tyson ye material más que xugosu p'armar un bon y bien potente guión. Conocíu pola ferocidá de la so pegada y el poder que que mostró nel ring, Tyson tornó nel boxeador númberu ún a últimos de los 80.
Una de les figures deportives más populares, d'orixe humilde en Brooklyn pero con una personalidá bien conflictiva. Una bestia qu'afaraba dientro del cuadriláteru... y n'ocasiones tamién fuera del mesmu.
Dempués de perder el so títulu de campeón de los pesos pesaos en 1990 ante Buster Douglas, la vida de Tyson entró nuna deriva de descontrol, incluyendo un periodu de seis año na cárcel en declarándolu culpable de violación. Tyson tornó al boxéu, pero nunca volvió a la cima y ocupó titulares poles sos derrotes ante Evander Holyfied (célebre nel momentu nel que Tyson arrancó-y d'un mordigañu parte de la so oreya) y Lennox Lewis.
Dempués de dexar el boxéu nel 2005, Tyson enfrentóse a dellos de los combates más duros de la so vida: la quiebra económica y, especialmente la muerte de la so fía. Nos últimos años, caltúvose fuera de problemes.