Madrid (E.P.) .-El Tribunal Supremu confirmó la condena de cuatro años de cárcel que l'Audiencia de Castellón impunxo al expresidente del PP y de la Diputación de Castellón Carlos Fabra por cometer cuatro delitos contra la Facienda Pública que cometería al estafar más de 693.000 euros ente 1999 y 2003, según informaron fontes xurídiques.
La Sala de lo Penal tornó'l recursu que presentó la defensa del exmandatariu 'popular' pidiendo la so absolucióna, asina como los interpuestos pola Fiscalía y l'Abogacía del Estáu, a los que se xuntó la Unión de Consumidores d'España, que solicitaben doblar la pena, teniendo en cuenta que cada cuota defraudada superó'l millón d'euros y que nun se devolvió.
La sentencia, con ponencia del maxistráu Luciano Varela, rebaxó de dos años a un añu de prisión por un delitu contra la Facienda Pública la pena de la so exmuyer, María de los Desamparados Fernández.
La Sala, presidida por Joaquín Jiménez y conformada tamién polos maxistraos Juan Ramón Berdugo, Manuel Marchena, Antonio del Moral y Luciano Varela revisaron el pasáu xunetu la vista que punxo fin a una instrucción que se prollongó mientres diez años y pasó peles manes d'hasta nueve xueces distintos.
A lo último, l'Audiencia de Castellón condenó a Fabra en payares del 2013 a cuatro años de cárcel por cuatro delitos contra la Facienda Pública, al pagu d'una multa de 693.074,33 euros y a indemnizar al fiscu cola mesma cantidá. La Fiscalía pidió nel xuiciu que Fabra pagara una multa de 1,98 millones d'euros.