La dirección del Centru d'acoyida d'Uviéu Maternu Infantil presentó una denuncia contra dos menores, de 13 y 17 años, por amenazar, agredir y causar estrozos nel centru nel que taben agospiaos. Treslladáronlos en vehículu policial a un centru d'internamientu, onde existen midíes de contención.
La Policía informa de que va unos díes la dirección del Maternu Infantil solicitó ayuda a la policía ante l'actitú d'unos menores agospiaos en dichu llugar y los daños y estrozos que produxeron.
Dende pela mañana l'actitú de dellos menores foi problemática enforma. Dieron pataes a les puertes de les habitaciones, produciendo daños nes mesmes, forzando peslleres, rompieron tiestos y plantes, faltaron y amenazaron a los educadores ya intentaron agredilos, amás de cuspir a los vixilantes de seguridá. Non sin esfuerzu llograron calmalos, pero tres la comida los fechos repitiéronse y al intentar reducilos, abandonaron el centru.
Al salir del centru, yá na cai, metiéronse coles persones mayores que taben sentaes nos bancos del Parque d'Iviernu, qu'a la llegada de la policía quexáronse de l'actitú d'estos mozos. Los educadores solicitaron ayuda a la policía, que procedió a reingresalos nel centru. Ellí amenazaron de gravedá a los educadores, a los que dixeron que pagaríen caro avisar a la policía.
De nueche tiraron peles ventanes mesines de nueche, rompieron persianes, barres de los armarios y otros oxetos como de la mesma manera cristales y tiraron oxetos a los coches aparcaos produciéndo-yos daños. Cuando apaecieron los educadores, fuxeron del centru.
A les 7 de la mañana tornaron. La dirección solicitó a la policía qu'a dos d'ellos los treslladaren a un centru d'internamientu.
Los responsables del centru tomaron fotografíes de los daños producíos pa ponelos en conocencia de la fiscalía de menores y presentaron la correspondiente denuncia en comisaría, qu'enviaron a la fiscalía de menores.