Madrid (E.P.) .- L'Asociación Europea d'Inversores Profesionales (Asinver) presentó esti miércoles una querella criminal contra'l conseyu d'alministración de la compañía y solicitó a l'Audiencia Nacional la personación nel casu como acusación popular en defensa del interés de el inversores.
Asinver esclaró que la querella presentada diríxese contra aquelles persones que "formen o formaron" parte del conseyu d'alministración de la compañía dende la so salida a bolsa.
D'esta forma, amás de sobre los actuales miembros del máximu órganu executivu de la compañía, Javier Solsona Piera y Francisco M. Martínez Marugán, la querella va estendese tamién, polo menos, al expresidente de Gowex, Jenaro García, y a la so muyer, Florencia Mate Garabito, qu'ocupó'l cargu de responsable de relación col inversor y anunció la pasada selmana la so dimisión.
L'asociación presentó una denuncia ante la Fiscalía'l pasáu 4 de xunetu, dos díes primero que la empresa especializada en WiFi reconociera un falsiamiento de les cuentes.
En concreto, el pasáu domingu 6 de xunetu la compañía enviaba un comunicáu informando de la dimisión de García, en reconociendo ésti que les cuentes de, polo menos, los últimos cuatro años "nun reflexen la so imaxe fiel" y atribuyise "l'autoría d'esta falsedá".
Asinver estimó nunos 5.000 el númberu d'inversores afectaos pol "fraude financieru" de Gowex, que yá presentó concursu d'acreedores ante la situación de "bloquéu financieru" y el "eleváu númberu" de resoluciones de contratos y cancelaciones de proyectu per parte de los clientes.